Je na mně závislý?

Anonymní
31.3.21 09:25

Je na mně závislý?

Ahojte, potřebovala bych radu. Je mi 22, studuji vysokou školu a mám přítele, který je ode mě o 2 roky starší. Známe se necelý rok. Ze začátku byl ten vztah fajn, trávili jsme spolu každý den, jelikož bydlíme oba u rodičů, tak byl u nás třeba celý týden a když jsem mu řekla, že bych se ráda viděla s kamarádkami a nebudeme spolu další den a budeme spát každý doma, tak si to vzal hrozně k srdci a urazil se. Když jsem chodila na brigádu a on mi psal a já neodepisovala, protože jsem neměla čas, tak se se mnou pohádal kvůli tomu, že mě viděl aktivní a ignorovala jsem ho, hádka kvůli úplné blbosti a vysvětlovala jsem mu, že v práci nemám čas vypisovat. Tak to šlo dál, já měla své koníčky a zájmy a on vždy seděl doma na mobilu a čekal na zprávu ode mě, že se můžeme vidět. Několikrát jsem mu říkala ať jde něco podniknout s kamarády, najde si něco co ho baví, na to mi řekl, že se mu nechce, nudí se a neví co si má najít za zábavu. Já už to nesnesla, protože jsem uznala, že jsme každý jiný, že on má potřebu být se svou polovičkou nonstop, kdežto já potřebuju chvilku pro sebe a tak jsme se rozešli. Následovaly scény, kdy mi fotil prášky a že je spolyká, že beze mě nemůže být, vypisoval mým kamarádkám. Sliboval mi že se změní, vše jsme spolu probrali a tak jsem se rozhodla dát tomu druhou šanci. Zlepšilo se to, ale potom to bylo to stejné. Já už se bála cokoli nepříjemného s ním řešit, vyměnit si názory, protože jsem se bála, že zase chytne nějaký jeho stav. Trávila jsem s ním hodně času, kašlala jsem na školu a viděla jsem sama sebe jako bych se ztratila, on byl šťastný a já nešťastná. Sebrala jsem se a začala se věnovat škole, vše dohánět a ten čas potom už jsem tak moc neměla. Následovala scéna, kdy jsme se neviděli 3 dny, vyčítal mi, že nemám čas, chtěl ať s ním jdu bydlet, ale na to jsem mu řekla že je to na mě brzo a sama si to nedokážu představit jaké by to bylo. Začal psát mým kamarádkám, řešit mě, volat mý