Je povinností kontrolora dát lístek do schránky?

130
11.2.16 16:04

Je povinností kontrolora dát lístek do schránky?

Ahoj, jsem na nemocenské, teprve čtvrtý den a dnes tu někdo byl, ale nezastihla jsem ho (zvonek nám slabě zvoní a než jsem stačila vyjít ven, bylo auto pryč). Šla jsem se podívat do schránky, ale nic v ní nebylo. Otázka je už v názvu tématu, je povinností kontrolora hodit do schránky lístek nebo ne? Teď studuji na netu, co všechno se může stát při nezastihnutí kontrolorem (nemarodím skoro vůbec, takže nevím) a jsem z toho dost v nervách. Ještě mě napadlo zavolat přímo do práce, jestli neposílali kontrolu, ale zdá se mi to blbé.
Omlouvám se, možná jen zbytečně stresuju :oops:
Děkuji!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3841
11.2.16 16:10
@korast píše:
Ahoj, jsem na nemocenské, teprve čtvrtý den a dnes tu někdo byl, ale nezastihla jsem ho (zvonek nám slabě zvoní a než jsem stačila vyjít ven, bylo auto pryč). Šla jsem se podívat do schránky, ale nic v ní nebylo. Otázka je už v názvu tématu, je povinností kontrolora hodit do schránky lístek nebo ne? Teď studuji na netu, co všechno se může stát při nezastihnutí kontrolorem (nemarodím skoro vůbec, takže nevím) a jsem z toho dost v nervách. Ještě mě napadlo zavolat přímo do práce, jestli neposílali kontrolu, ale zdá se mi to blbé.
Omlouvám se, možná jen zbytečně stresuju :oops:
Děkuji!

Neboj, kontrolor vždy nechá ve schránce papír. Jsou na něm popsány instrukce, jak máš postupovat.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
527
11.2.16 16:10

Nikoho slaby zvonek nezajímá, musíš proste slyšet, lístek by mel nechat si myslím

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
sunshinegirl
11.2.16 16:11

4. den u tebe mohla být kontrola leda ze zaměstnání, protože tě zatím platí zaměstnavatel a ne stát.

• Citovat
  • Nahlásit
130
11.2.16 16:20