Je práce víc než škola?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.04.19 09:07
Je práce víc než škola?

Potřebuju poradit a také názor někoho dalšího…
Jde o to, že já studuji vysokou a přítel už pracuje. Bydlíme spolu. Když přijde domů ( dělá 12, v kanceláři) je prý unavený na to abychom spolu něco dělali a jde si lehnout. Když říkám že já jsem třeba taky unavená a přesto si na něj nějakou tu energii najdu, jeho odpověď zní, že on přece pracuje, což je namáhavější než škola a on má nárok si odpočinout ( celý zbytek dne). Občas se zapojí do chodu domácnosti, ale to až si odpočine…
Já jsem přeci doma dříve než on, tak bych měla uvařit apod. ( Jenže se potřebuju taký učit). Víkend jsem na brigádě, on na chatě u svých rodičů, odkud přijede náležitě unaven ( stavba)
Myslíte, že je práce srovnatelná se školou… :think:

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
Jana525
Kelišová 5401 příspěvků 14.04.19 09:12

Uz ted te ponizuje. Pockej az budete mit deti, rekne ti, ze on je unaveny z prace a ze materska je odpocinek. Absolutne nejde o to srovnavat praci a skolu.
Chapu dobre, ze dela denne 12 hodin v kancelari? To snad ne, to by bylo o zdravi, 12 prevazne sedet

ka2ka
Extra třída :D 14568 příspěvků 14.04.19 09:12

Nevím jestli je to srovnatelný, ale aby jsi tu za pár let nezakládala diskuzi jsem na rd a přítel mi nepomůže o dítě se nezajímá a je líný

1mila2
Zasloužilá kecalka 756 příspěvků 14.04.19 09:14

Hele, ja ve skole jen sedela a obcas poslouchala :lol: takze nic extra unavneho. Chapu treba to, ze muj chlap je unavenej z prace psychicky (ma podrizene, ktere musi furt hlidat), sama jsem pod sebou mela mrak lidi a neni to fakt sranda. Jestli dela s cislama, nebo ma podrizene, tak je to mazec a musi davat bacha. Nebo jestli dela s lidma (treba v bance).
Ja treba ze skoly sla unudena, ne unavena.

ALE BACHA!!!