Je pravděpodobné těhotenství?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.09.19 17:20
Je pravděpodobné těhotenství?

Hezký den,
ve čtvrtek 5.9 nám s přítelem praskla ochrana a udělal do mě. Menstruaci dostávám pravidelně okolo 16. dne v měsíci a tak mám zrovna v tomhle čase, kdy se nám to stalo plodné dny. Do 27 hodin jsem si vzala prášek Ellaone.

Do toho jsem ten den dobrala poslední prášek - antibiotika - vše jsem v lékárně probrala, jestli je to vhodné toto kombinovat a dnes mám poslední prášek probiotik.

Zhruba od tohoto pondělí - 9.9 jsem pořád unavená, mám žaludek na vodě, mám v břiše chvílema lehké křeče a bublá mi tam, mám nafouklé břicho, mám citlivější prsa, což se mi stává málo kdy, mám pořád chutě, je mi neustále zima a neustále chodím na záchod.

Začala jsem nad tím přemýšlet až dnes, že je to takové celé divné, ale zase mi to přijde brzy na těhotenské příznaky. Ale nevím jestli to nemůže být třeba z kombinace těch všech prášků.

Vím, že za pár dní to buď dostanu nebo si udělám test, ale mám tu potřebu se s vámi poradit.

Děkuji za odpovědi.

Reakce:
karkarka
Závislačka 4293 příspěvků 12.09.19 17:40

Pravděpodobnost těhotenství je skoro nulová.

Martha03
Ukecaná baba ;) 1638 příspěvků 12.09.19 17:56

Pravděpodobnost mizivá. Jinak příznaky jsou důsledkem rostoucího HCG, takže pokud nemáš pozitivní tt nemáš příznaky těhotenství. Buď si to vsugerovavas a moc se pozoruješ nebo máš rozhozeny hormony z těch léků.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.09.19 18:02

@Martha03
Jelikož jsem nebrala žádné prášky asi 6 let, tak to nejspíš bude tím.

A právě jsem nad tím moc nepřemýšlela, protože jsem si vzala ten Ellaone, ale když jsem si to jak mi od pondělí je dneska uvědomila zpětně, tak mi to přišlo celé divné.

Martha03
Ukecaná baba ;) 1638 příspěvků 12.09.19 18:06

Pokud nejsi často marod tak antibiotika dokáží udělat paseku. Já to tak třeba mám. Jak je dostanu tak mám tělo jak cizího. Čekám kdy to zase přijde už jsem je neměla zas tak tři roky tak mi to jejich nasazení zas rozhaze vše.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.09.19 18:13

@Martha03
Měla jsem je jen na 7 dní, ale silné, tak to bude tím.

Jen když jsem nad tím začala dneska přemýšlet, tak jsem se docela vyděsila.

Malaika1234
Kecalka 105 příspěvků 12.09.19 18:33

Těhotná podle mě nejsi, antibiotika dokáží rozhodit cyklus, mně takto minulý měsíc přišla MS o 3 týdny později, taky jsem se děsila a pozorovala na sobě všechny možné příznaky, ale testy pořád negativní, až nakonec MS přišla se zpožděním…i ta pilulka po ti to může rozhodit, taky se mi jedno stalo, že po postinoru mi sice MS přišla normálně v termínu, ale ta další přišla až za 2 měsíce :) :nevim: doktorka mi tehdy řekla, že prostě rozházené hormony, takže pokud máš testy negativní, tak bych to asi moc neřešila

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.09.19 19:23

Tak zrovna takhle jsem já otěhotněla :? Ale příznaky jsou spíš vsugerovane

Váš příspěvek
Reklama