Je šance, že se změní?

Anonymni
27.9.08 23:10

Je šance, že se změní?

Ahoj,
není to tak dávno (pár týdnů), co jsem doslova a do písmene utekla s dětma od manžela.
Bydleli jsme pohromadě s jeho rodiči, manžel byl za všech okolností na jejich straně, hlavně jeho máma mi ráda do všeho mluvila, i když mi s dětmi dost pomáhala. Měli jsme i společnou kuchyň, což byla katastrofa, absolutně žádné soukromí. Nebyla jsem tam doma a do rodiny mého manžela jsem absolutně nezapadla, protože jsem úplně jiná, než oni. Myslela jsem si, že se s nimi dokážu sžít, ale nezvládla jsem to. Už dřív jsem uvažovala o rozvodu, pak jsme se domluvili, chvíli to bylo v pohodě a po pár týdnech zase tam, kde jsme byli před tím. Za půl roku jsem se rozhodla, že žádost o rozvod podám, našla jsem si právníka a nechala si připravit návrh na rozvod a návrh na svěření dětí do mé péče. Manžel přišel sám vše řešit, tak jsme se zas domluvili, žádosti jsme nepodala, chvilku byl klid a pohoda. Za 3 měsíce jsem nechala papíry k rozvodu dodělat a právník je podal. Když zjistila tchýně, že jsem podala žádost o rozvod, začalo mi peklo na zemi. Nesměla jsem prát v její pračce (vozila jsem prádlo ve velkém batohu k našim autobusem a vlakem), tchýně mi vyčítala, že jsem s nimi bydlela zadarmo, vzala mi úplně všechno, co mi kdy dala pro mě nebo pro děti. Manžel mě odpojil od internetu, vzal mi televizi a DVD přehrávač, když jsem si nechala odstěhovat pár skříní a nějaké svoje věci, tak nejdřív vyházel moje věci z ložnice a nakonec z ložnice vyhodil i mě. Nedával mi peníze na nákupy a ani mi nákupy nevozil, neměla jsem klíče od baráku. Bylo to k zbláznění, pomalu jsem to přestávala zvládat a když už to bylo neúnosné, tak jsem s dětmi prostě zdrhla. Doslova a dopísmene. Nenáviděla jsem manžela i jeho rodiče.
Teď bydlím sama s dětmi, dělám si co chci, kdy chci a jak chci, nikdo mi do ničeho nemluví, nikdo mi neradí a nedělá ze mě blbce. Dělám si věci po svém.