Je tady někdo, kdo vystudoval bioloii nebo příbuzný obor?

Anonymní
2.5.20 08:13

Je tady někdo, kdo vystudoval bioloii nebo příbuzný obor

Mám dotaz. Objeví se mi občas v bytě malinké vajíčka na podlaze. Vůbec netuším, od jakého zvířete můžou být. Občas jsem slyšela mírný lomoz. Fotku bych dala nejraději tady, jestli někoho něco napadne. Na druhou stranu se bojím, co se dozvím. V bytě mám čisto, pár nábytku. Je pravda, že tady bydlela rok moje teta 80-letá s pejskem. Nevím. Anonym-stydím se.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
14107
2.5.20 08:37

Pokud malinka, tak nejaky hmyz. Ale moc me nenapada, jaky by to mel byt… Nejbeznejsi je rus, ale ten ma takove schranky s vajicky… Zkus dat fotku…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
428
2.5.20 08:42

Zkus dat fotku, biologii nestuduji, ale studuji na přírodovědecké fakultě a mám kamarády biology, tak se můžu zeptat

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
2.5.20 09:00
@Malaika1234 píše:
Zkus dat fotku, biologii nestuduji, ale studuji na přírodovědecké fakultě a mám kamarády biology, tak se můžu zeptat

Moc děkuji! Budu Ti vděčná, pokud se zeptáš. Ještě dodám, že to vajíčko má povrch jak klasické vejce, prostě skořápka. Nacházím je po jednom. Dnes nad ránem jsem slyšela, jak dopadlo na podlahu.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
2.5.20 09:03

A jednu noc se TO dostalo ke mně do postele. Ráno jsem našla jedno vajíčko. Běhá mi mráz po zádech.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
2.5.20 09:05

Délka: 3mm, šířka: 2mm.

• Citovat
  • Nahlásit
643
2.5.20 09:10

Nemáš doma kytku Pryšec běložilný? Ta kytka vystřeluje semínka a vypadají stejně. Já jí mám doma

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
2.5.20 09:16
@Jdani píše:
Nemáš doma kytku Pryšec běložilný? Ta kytka vystřeluje semínka a vypadají stejně. Já jí mám doma

Ano mám! Květinu jsem si vzala od babi, když zemřela. Takže to je od květiny? To jsem si oddechla! To je neuvěřitelné, nenapadlo by mě to. Já nechci takovou květinu. :)

• Citovat