Je to jen náhoda?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
21.9.21 21:43

Je to jen náhoda?

Ahoj, pracuju v PC studovně (jsem studentka) na brigádě u mě na škole. Minulý týden jsem si tam všimla jednoho kluka/studenta. Velmi se mi líbil. Chtěl s něčím pomoct před koncem pracovní doby, že se mu nejde přihlásit. Tak jsem tam šla a pomohla mu se přihlásit k PC.
Včera jsem zase byla na brigádě a ten kluk tam byl znovu; přišel za mnou, že omylem hodil jiné mince do automatu (zase u mě v PC studovně). Tak jsem mu šla poradit.
Myslíte, že je to jen náhoda?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
746
21.9.21 21:48

Z tohoto popisu těžko soudit. Možná jo a možná ne, já bych se ho zeptala 8)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2619
21.9.21 21:49
@Anonymní píše:
Ahoj, pracuju v PC studovně (jsem studentka) na brigádě u mě na škole. Minulý týden jsem si tam všimla jednoho kluka/studenta. Velmi se mi líbil. Chtěl s něčím pomoct před koncem pracovní doby, že se mu nejde přihlásit. Tak jsem tam šla a pomohla mu se přihlásit k PC.
Včera jsem zase byla na brigádě a ten kluk tam byl znovu; přišel za mnou, že omylem hodil jiné mince do automatu (zase u mě v PC studovně). Tak jsem mu šla poradit.
Myslíte, že je to jen náhoda?

Počkej do třetice ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
733
21.9.21 21:52

No tak buď se mu líbíš, nebo je to nepraktický mimoň :) :andel:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
358
21.9.21 21:57

Neptej se tady, zeptej se jeho a je to.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1279
21.9.21 22:07

Může to být náhoda a nemusí. Když už se od vidění znáte, tak zkus příště začít konverzaci ty a uvidíš, jestli se chytí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1360
21.9.21 22:10