Je to šikana v práci?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Zuza_Nie33
Kecalka 149 příspěvků 19.01.17 18:42
Je to šikana v práci?

Dobrý večer.
Mám takový dotaz. Jsem v 15 týdnu těhotenství, je mi 20 let a pracuji. Práci mám na dobu určitou - do konce dubna 2017 (nárok na PPM mám, protože jsem tu už od 11/2015), zároveň jsem ale záskok za kolegyňku, která je na MD. Ta má nastoupit k 1.4.2017. Tím vzniká menší problém - chtěla jsem zůstat až do 30.4., ale kvůli ní budu muset na PN. V pořádku, doktorka mi klidně neschopenku napíše (už jsem o tom s ní mluvila). Pracuji jako recepční v hotelové ubytovně a 12 hod směny krátký-dlouhý týden. Nedělá mi problém tohle docházení, pracuji od 8:00 do 20:00.
Problém je v mém zaměstnavateli. Pomalu začíná krachovat (měl cca 5 dalších podniků, spíše bary, které musel ale uzavřít) a zůstal mu jen náš hotel, který slušně vynáší. Že jsem těhotná ví. Dnes mu ovšem začalo vadit, že jsem si v práci zesílila topení, on mi ho zeslabil, seřval mě jak malou holku, že to strašně žere elektřinu… Ano, máme v práci přímotop, který ten prostor dokáže dobře vytopit. Ale nemůže mi být zima, když je venku -20°C?? Na recepci slabých 20°C… Když odjel, zase jsem si to zesílila, protože nehodlám mrznout. Navíc k tomu mám problémy s močákem. Když přijel teď večer, zase mě za to zdrbal (netušila jsem, že se vrátí - jezdí jen v pondělí a ve středu), plus k tomu navíc to, že vzadu nefunguje osvětlení (na které nevidím a nikdo z ubytovaných mi nic neřekl…). Když jsem mu řekla, že o tom nic nevím, tak mě zdrbal, že kdybych měla místo tv zapnuté kamery (HDMI vstup), tak to vidím. Přitom problém se zapnutou tv nikdy neměl, spíš naopak, když byli zprávy, tak koukal taky, a pak jsme o tom diskutovali. K tomu dodal, že čím se blíží datum mého odchodu, tím víc na práci kašlu… Což není pravda, pracuji na 100% jako předtím.