Je to už menstruace se vším všudy?

Anonymní
20.2.17 07:00

Je to už menstruace se vším všudy?

Dobré ráno :mavam: V lednu jsem vysadila antikoncepci, potom následovalo klasické krvácení ze spádu a potom už jsem jen čekala na přirozenou MS. Ta přišla včera po cca 40ti dnech, zatím není nijak silná, a břicho mě vůbec nebolí, což je zvláštní protože mě pobolívalo i u pseudomenstruace. Co myslíte, dochází už k dozrávání vajíčka, nebo se tělo zatím nějak ustaluje po vysazení? Jsem ráda za jakékoliv zkušenosti. Děkuju :pankac:

  • Nahlásit
  • Citovat

Reakce:

21892
20.2.17 07:10

Těžko říct. Po vysazení je normální úplně všechno. Já jsem vysazovala 2X v životě, a vždycky jsem měřila bazální teplotu, abych věděla co a jak.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11645
20.2.17 08:01

Muze, nemusi…ja (nejspis) neovulovala cca 9 mesicu po vysazeni, ms jsem mela, ale dlouhe cykly…uplne kazdy mesic jsem nesledovala, ale jednou mi vysla zrovna kontrola u gynekologa, ktery vyhodnotil dany cyklus jako anovulacni, asi 2 mesice jsem zkousela ovulacni testy, vsechny negativni…pak nekdy mezi 9m-rokem.po vysazeni se mi cyklus srovnal na cca 30 dni a zpravidelnil, tak predpokladam, ze pak uz to bylo ok…ale nekdo okamzite po vysazeni otehotni, takze zjevne ovuloval.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1209
20.2.17 09:02
@Anonymní píše:
Dobré ráno :mavam: V lednu jsem vysadila antikoncepci, potom následovalo klasické krvácení ze spádu a potom už jsem jen čekala na přirozenou MS. Ta přišla včera po cca 40ti dnech, zatím není nijak silná, a břicho mě vůbec nebolí, což je zvláštní protože mě pobolívalo i u pseudomenstruace. Co myslíte, dochází už k dozrávání vajíčka, nebo se tělo zatím nějak ustaluje po vysazení? Jsem ráda za jakékoliv zkušenosti. Děkuju :pankac:

Těžko říct :nevim: Memu tělu trvalo tok, než se z antikoncepce vzpamatovalo. A to jsem ji nebrala bůhvíjak dlouho… :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
5.3.17 12:41

Postinor2

Je mi 16 a mívám pravidelný cyklus, kdy menstruace trvá 4 dny. V lednu jsem měla 1. pohlavní styk a po něm užila Postinor 2. V lednu přišla menstruace přesně podle kalendáře. V únoru se mi zpozdila o 7 dní a trvala 6 dní. Po té jsem měla opět nechráněný styk, kdy jsem do 2 hodin užila Postinor 2. Menstruace přišla o 9 dní dříve(7 dní po styku), ale byla velmi slabá a trvala necelé 2 dny. Také jsem 1. den menstruace nasadila HA(Sidreta), ale druhý den už menstruace skoro nebyla. Čím ta zpožděná a i předčasná menstruace může být způsobena? Jsou to příznaky těhotenství? A mám dobrat HA normálně? Děkuji.

  • Nahlásit
  • Citovat
1209
5.3.17 13:11

Ne, nejspíš to není priznak těhotenství. Ale je to důsledek toho Postinoru. To je totiž pěknej driak a pro tělo pěknej humus. Proto ti doporucuji raději brat HA, než tohle. Rozhodila sis tím hormony a cely menstruacni cyklus. HA ber normálně a ono se to casem upravi :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
5.3.17 15:13
@mamina89 píše:
Ne, nejspíš to není priznak těhotenství. Ale je to důsledek toho Postinoru. To je totiž pěknej driak a pro tělo pěknej humus. Proto ti doporucuji raději brat HA, než tohle. Rozhodila sis tím hormony a cely menstruacni cyklus. HA ber normálně a ono se to casem upravi :mavam:

Moc Vám děkuji za radu) :hug:

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama