Je to v pohodě, nebo to mám řešit?

638
24.8.18 09:40

Je to v pohodě nebo to mám řešit?

Ahoj přes léto jsem brala v kuse HA teď jsem už začala 4 platickem. Beru pilulky jako je yas. Teď k věci už skoro týden spinim teď už je to mám slabá mens. Volala jsem k dr a řekli mi že se to může stát. Ale zaráží mě zda je to opravdu v pohode. Teď více krvacim s aktivními pilulky a do toho mě bolí břicho a v kříži. Měl to někdo taky tak? Mám to řešit?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
15531
24.8.18 09:42

Mne dr v takovém případě doporučila přestat užívat pilulky na tu klasickou pauzu a nechat tělo odmenstruovat. Proste uz byla moc vysoka sliznice

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26419
24.8.18 09:44

je to normální, hodně ženských vydrží v kuse tak tři měsíce, víc ne. Udělejte normálně přestávku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3772
24.8.18 09:54

Měla jsem to taky, pak už jsem věděla že v kuse max dva měsíce, jinak ten další prokrvacim. Prostě to pro tělo není vhodné, kdyztak si nech napsat nějaké, co jdou brát v kuse bez problémů. U většiny to není doporučováno.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
638
24.8.18 10:00

@Lainaire8 to jsem řešila jen přes leto

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
638
24.8.18 10:01

A může tedy od toho bolet břicho a zada v kříži?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Verun83
24.8.18 10:43

V pohode by bylo, kdybys nechala telu prirozeny cyklus. Huntujes telo, tak ti to vraci bolesti.

  • Citovat
  • Nahlásit
2954
24.8.18 10:56

Holky hlavně si dávejte pozor co menstruujete jednou za půl rok až rok - takhle to dělala kolegyně a pak když vysadila neslo ji otěhotnět protože měla oba vejcovody neprůchodné … jinak k otázce - vysadit a odmenstruovat a pokud už ha musíš brát tak dodržuj cyklus aby jsi tady za nějakou dobu nebyla hotova ze nejde otěhotnět …
známa nakonec přirozene neotehotnela po letech se podařilo uměle oplodnění ..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26419
24.8.18 10:56
@Jana.49 píše:
A může tedy od toho bolet břicho a zada v kříži?

Rekla bych,ze jsou to bezne priznaky pri menstruaci.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
638
24.8.18 11:13

@Lioness34 vím že HA není nic dobrého ale mojim se tělíska. Jinak už mám 2 deti tak zatím další tehu naplánujme. Ale nikdy neříkej nikdy. Kdybych tohle veselý že se mi to takhle rozhodli asi bych to neudělala. Chybami se člověk učí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2954
24.8.18 11:16

@Jana.49 to chápu ale zvazila bych zda nepoužívat prezervativy - z ha jsou i karcinomy prsu a další… sama jsem ji brala jako mladá a pak po třetím tehotenstvi asi 10mesicu a vysadila - proste vím ze je to svinstvo

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1352
24.8.18 11:33

Ahojky, já jsem brávala kdysi taky vkuse, ale jak říkají holky, nešlo víc než ty 3 platicka. Pak už MS došla i tak. Takže vynechej na pauzu a pak pokračuj, proběhne klasicka MS. ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15348
24.8.18 13:29

Yaz jsem brala 8let v kuse. Za tu dobu jsem měla ms max 3×. Po vysazení jsem otěhotněla do 3mesicu. Jo a pro info, tu ha jsem tak brala na doporučení lékaře a mně to zachránilo.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat