Je tu někdo, komu povolili třetí zápis předmětu na VŠ?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.02.19 20:21
Je tu někdo komu povolili třetí zápis předmětu na VŠ?

Ahoj, jsem ve druháku na VŠ a bojím se, že nezvládnu udělat 1 předmět, který už mám podruhé zapsaný. Studuji dálkově, mám roční hodně hyperaktivní dítě a prostě to nezvládám. Proto se chci zeptat jestli tu je někdo, komu povolili třetí zápis ať už z jakéhokoliv důvodu.

Reakce:
Valerie83
Kecalka 289 příspěvků 01.02.19 20:41

tak na veřejné vysoké škole těžko. Leda že by to byl něčí poslední předmět před státnicema a byl to obor, kde extrémně chybí lidé, tak v tom případě bych si uměla představit, že by třeba někomu umazali jeden neúspěšný pokus a člověk by to mohl zkusit počtvrté. Ale potřetí zapsat celý předmět, o tom pochybuju

Valerie83
Kecalka 289 příspěvků 01.02.19 20:42

a co přerušit studium do doby kdy bude dítě ve školce?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.02.19 23:10

Mě to uznali a pokud vím, tak se to dělá celkem běžně. Ale záleží jaká je to škola no.

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Mějte plně pod kontrolou, jaká videa sleduje vaše dítě na YouTube

YouTube sledují děti již od předškolního věku a snadno se mohou dostat k... číst dále >

Tělocvik děti nebaví a pohybová gramotnost klesá. V čem je problém?

Studie Mezinárodní zdravotnické organizace potvrdila, že za posledních 13 let... číst dále >

Články z Expres.cz

Kadeřávková účtuje se svými ex: Byla jsem vaše nejlepší, nechci vás ani za milion!

Mladá herečka Anna Kadeřávková (21), která září v nekonečném seriálu Ulice,... číst dále >

Nejotrávenější fanynka: Jágr na ledě zářil, Kopřivovou ale příliš nezajímal

Ačkoliv se toho o – na první pohled – vlažném vztahu mezi Jaromírem Jágrem a... číst dále >

Články z Ona Dnes