Je tu pravník - potřebuji pomoc

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 05.01.18 18:05
Je tu pravnik? Potrebuji pomoci

Prosim je tu nekdo pravnik? Potrebuji poradit ohledne smj v rozvodu. Napisi do sz.

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

pikola
Neúnavná pisatelka 18727 příspěvků 05.01.18 19:19

Zadarmo ani tady právník nehrabe..

berďana
Ukecaná baba ;) 1001 příspěvků 05.01.18 19:19

Divna otazka :nevim: :think:

Ivan PPZ
Kelišová 5595 příspěvků 05.01.18 19:22

SJM se dělí 50/50 (nejsem právník). Pokud by se to dělilo jinak, majetek nespadal do SJM (nejsem právník).

Citronkalekninka
Kecalka 372 příspěvků 2 inzeráty 05.01.18 20:12

@pikola proc myslis?

canaglia
Závislačka 3610 příspěvků 05.01.18 20:36

Těžko napsat SZ, když jsi anonymní…

Athena23
Povídálka 20 příspěvků 06.01.18 23:09

Taky budeme resit SJM. Co mate konkretne za problem?

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.02.18 16:39
Za jakým právníkem se obrátit s tímto problémem ?

Dobrý den, možná je to divny dotaz/prosba, ale potřebuji poradit, co dal..
Se snoubencem máme před svatbou, domečkem atd a poslední rok nám to dost stěžuje tchyně.
Zná me teprve rok (až od zasnoubení ) díky bohu.. od prvního dne, kdy jsem měla poprvé dojet na návštěvu, volala snoubenci, ze ať me tam netaha, ze viděla mou fotku a Vypadam jako kurva. Tím to začalo..
každý den ráno mu volala a nadavala na me, psychicky už na to neměl ji pořad odmítat a poslal ji nekam. Ta neprestala a začala jezdit k nám domu kde na me nadavala a za hodinu se sebrala a sla zpátky domu.
Později začala obvolavat všechny, s kterými jsme se scházeli a hazela na me špínu.
Nikdo mi nevěřil tak jsem to začala nahrávat.
Momentálně k nám jezdí či vola a vyhrožuje mi smrti (mám vše nahráno). Snoubenec ji ze života neodstraní protože je to jeho matka, ale nemůže nutit me ať se s ni bavím.