Je vysoká škola opravdu tak důležitá?

35
26.5.16 15:57

Je vysoká škola opravdu tak důležitá?

Co si myslíte o studiu vysoké školy?
Jde vyžít v páru kde mají oba střední školu a plat cca 18000-20000,–?
Vyžít myslím tím mít třeba dvě děti a postavit barák?
Studovali nebo studujete školu i přes odpor k ní?

Já studuji geodézii (v oboru mám udělanou i střední). Obor mě baví, dělám v něm i brigády, ale nebaví mě vš. Strašně se tam musím nutit chodit, ač vědomostmi bych to asi zvládla. Občas se to neobejde bez slz na přítelovo rameno. Úplně škola zničila moje očekávání jaké to má vejšce bude. Strašný přístup učitelů a i spolužáků.
V červenci máme povinnou 14ti denní praxi někde na horách a už teď mě děsí tam jet (ne kvůli měření to umím, ale kvůli těm lidem a tak).
Táhne mě to do práce, k zařízení bytu s přítelem (studuji 100km od něj kde bydlím na koleji), je mi 21 a oba by lákalo mít rodinu (jsme spolu už dlouho). Ale on respektuje mou školu a oba to zvládáme s vidinou že jednou bude „líp“.
Bojím se že když odejdu ze školu, že jednou budu strašně litovat (nelze studovat dálkově).

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2842
26.5.16 16:01

Urcite ze skoly neodchazej, vsak pet let neni tak dlouha doba..Jo ted ti to prijde mozna dlouhe, ale pracovat budes dalsich 30-40 let, v porovnani s tim je to zanedbatelna doba :-) Vubec kdyz te ta prace bavi, bylo by hrozne skody tu skolu nedodelat. Je velkej rodil mezi SS a VS v tomto oboru myslim…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
40328
26.5.16 16:03

@Evicka20 studuješ obor, který má perspektivu. 18-20 t hrubého/čistého má málokterý středoškolák bez praxe. Vydrž, třeba na té praxi zjistíš, jaké lidi kolem sebe máš, že to možná není až tak špatné ;)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13803
26.5.16 16:05

Tak pokud uz na te skole jsi, tak je skoda ji nedokoncit. Vydrz to, jak dlouho budes jeste studovat?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1185
26.5.16 16:05