Jede na dovolenou beze mě

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
bezradný
Povídálka 18 příspěvků 06.10.18 09:45
jede na dovolenou beze mě

Ahoj chci vědět, co byste na mém místě dělali Vy? Jsem student, co přebíhá mezi prací a školou. A moje přítelkyně taky studuje. Měli jsme jet s přítelkyní a jejíma rodičama na dovolenou v Turecku do jednoho hotelu, který jsme měli vybraný, ale bohužel ho naše CK tenhle rok nenabízí. No ale včera jsem se dozvěděl, že její rodiče měli do toho hotelu domluvených asi ještě další 15 svých známých, a kteří pojedou příští rok taky. A kvůli nim se teď vlastně řídí celá dovolená a veškerý výběr hotelů se smrsknul jen na 2 a ještě k tomu předražené, a které se mi moc nelíbili. No tak sem jí řekl, že rozhodně nedám 24 000 za dovolenou, kde nemám co říct do výběru hotelu a kde budeme opět jak minulý rok skákat podle toho jak si ostatní pískají. I když jim řekla, že nepojede. Tak jí nakonec přemluvili tím, že jí zaplatí prý půlku ať jede. Protože potřebují její pokoj, na který chcou napsat členy těch rodin, kteří by z kapacitních důvodů jet nemohli. A nebo by mohli jet, ale museli by za děti platit cenu jako za dospělého, a celý plán by tak krachnul. Samozřejmě mě to dost naštvalo.