Jídelníček a přibírání - nedostatek kcal

Anonymní
10.4.20 16:45

Jídelníček a přibírání - nedostatek kcal

Ahoj, potřebuju radu od více žen. Hodně dlouho jsem jedla pod 1200kcal nebo kolem toho. Na začátku jsem zhubla ale pak se váha zastavila a kdyz jsem si dala na večeři třeba normální porci špaget v restauraci tak to šlo hned vidět. Byla jsem nafouklá a oteklá a druhý den jsem měla břicho jak kdybych byla těhotná. Tak jsem se zase vrátila zpátky ke svému jezení kolem 1200 ale nezhubla jsem. Tak jsem držela pět dní půst nezhubla jsem ani deko. Rozhodla jsem se s tímto vším skoncovat a jíst normálně a k tomu sportovat. Ted jím 3× denně. Mám velkou snídani. Na oběd zeleninu a maso a na večeři většinou 200g zeleniny a jogurt nebo tvaroh. Ale stále přibírám. Denně chodím, jezdím na kole a na kolečkových bruslích. Nemáte s tím někdo zkušenost? Chtěla bych shodit tak 5kg ale jinou cestu než hladovění a únavu z toho neznám. Prosím o slušné komentáře.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
925
10.4.20 16:50

Rozhodila sis metabolismus a tělo teď z nadšení, že nemusí jet na nouzový režim ukládá, co může. Asi by bylo fajn kontaktovat někoho, ideálně vystudovaného výživového odborníka, aby ti pomohl příjem postupně navýšit na nějakou normální hladinu. Něco priberes určitě, hádám že předtím si zhubla hlavně vodu a svaly.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18529
10.4.20 18:53

Jedla si dlouho málo a teď bude tělo ukládat. Navíc 5dni půst? Se nediv ze tělo ukládá co může. K tomu mas asi i větší výdej. Spočítej si bazal a začni jíst dostatečně. Z toho co píšeš se neda určit zda máš dost třeba bílkovin

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.4.20 19:27

Co Vaše váha? Kolik merite a vážíte? Dle mého chybí komplexni sacharidy jako rýže těstoviny, brambory, vločky.. tělo by si mělo zvyknout a pak zase hubnout, ale půjde to pomalu, dle mého máte zničené tělo..
A hladovenim tuk NEZHUBNETE maximálně vodu.
A Vaše tělo si setri energii a tuk na později protože jste hladovela.
Doporučuji vyzivoveho poradce a psychologa

  • Citovat
  • Nahlásit
PaníKadrnožková
10.4.20 19:42

Doporucuju na YT vyhledat a shlednout Jste to co jite Jana. Tam je tento pribeh kak pres kopirak. Potom si nechat pomocu. Drzim palce, to musi byt na palici :hug:

  • Citovat
  • Nahlásit
19345
10.4.20 19:48

Neboj, to se zase podda. Nejdriv zkus priblizne vypocitat TDEE a jist kolem tech hodnot. Co si musis hlidat, jsou bilkoviny, jejich dostatek je dulezity. Zase, zjistis podle tabulek. Zbytek uz do tech kalorii do TDEE doplnis podle sveho uvazeni. Bud klasickou cestou, komplexni sacharidy a tuky anebo muzes jit cestou LC. Ale dulezity je ted vydrzet, zkusit nehledet na vahu a az po nejake dobe rekneme dvou tri mesicu, zase muzes ubrat na kaloriich. A jestli taky muzu doporucit, nejist porad. Je dobre telu doprat nejakou dobu, kdy nemusi produkovat inzulin, treba jist nekdy pozde odpoledne a pak opravdu nic az do snidane nebo proste snidat pozdeji, zalezi, co vyhovuje tvemu „zaludku“. A uz nikdy nejez pod bazal. :D Jeden den se nic nestane, ale dlouhobe je to vzdy cesta do pekla.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.4.20 20:00

Všem moc děkuji za rady. Vážím kolem 60kg na 166cm. Zní to že je to málo ale cítím se hrozně. minulý rok touhle dobou jsem měla 52 a to mi vyhovovalo. Zkrátka se necítím ted komfortně. Kdyby to byly svaly tak mi to nevadí ale mám hlavně tuk.

@Lenka_Hal
chci jít spíš cestou více bílkovin a méně sacharidů. Vyhovuje mi to. Jím nejpozději v 17 - 18 hodin večeři a pak už nic. Snídám většinou kolem sedmé. Někdy v pět ale někdy i v děvět. Záleží na dni.

A za další, když mám až moc sacharidů tak jsem celá červená a dělá se mi akné. Nevím jestli jsou to přímo sacharidy. Ale když jím více pečiva tak se mi to vždy stane.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
11.4.20 18:28

Ještě je tu někdo kdo měl podobný problém a dostal se z toho? zakl.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat