Jídelníček na míru - kde?

18
14.5.20 10:34

Jídelníček na míru - kde?

Dobrý den,
Je tu spousta diskuzí na téma - jídelniček. Bohužel většina je na dotaz hubnutí.
Od mala sportuji a poslední dobu chodím i cvičit, takže hubnout nepotřebuji.
Ale i přes to vše se nedokážu moc vyrýsovat. A tak si říkám že to bude jídelníčkem. Jinak jím zdrave (normálně), 4× denně - menši porce, a i přes to to moc nejde.
Jsem ještě studentka a dovolit si nějakého poradce za 2000,– a více moc nemohu.
Neznáte někoho kdo by mi mohl poradit a nebyla by to řacha do peneženky.
Ať už jen konzultace, nebo v lepším připadě i jídelníček. Budu moc ráda za všechny rady :) děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

14.5.20 10:36

Vyrysovat tak to je vše o cvičení spíš bych se poradila v posilovne

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16847
14.5.20 10:48

Na vyrysovani potrebujes hlavně dost bílkovin, jestli hodně cvicis, tak je dost mozne, ze 4× denne mala porce jidla je proste malo a ty svaly se nemaj z ceho vytvaret.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18
14.5.20 10:56

@Kriss Tina
Mám stažené kalorické tabulky, a tak nějak se snažím. vím že bílkoviny mi vždy trošku chyběli. děkuju

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
701
14.5.20 11:06

Taky myslím, že je to o aktivitě a dostatku bílkovin. Zkus prohledat YouTube a najít nějakou osobu (cvičitelku), jejíž postava ti přijde subjektivně fajn a podle toho cvič. Ale taky je možnost, že jsi typ, co prostě svalovinu nenabírá, resp. ji nabírá velmi obtížně (ektomorf). Pokud máš obvod lýtka nižší než obvod krku, asi budeš ektomorf (hodně žen to tak má). Jinak to má být stejné číslo…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16847
14.5.20 11:07

@XxvercaxX hlavně do nich nezadavej aktivitu podle těch jejich seznamů, dost to nadhodnocuje.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
600
14.5.20 11:26

Vyrýsovat = zhubnout :) a ano, to je opravdu o jídle.