Jídelníček na míru - kde?

18
14.5.20 10:34

Jídelníček na míru - kde?

Dobrý den,
Je tu spousta diskuzí na téma - jídelniček. Bohužel většina je na dotaz hubnutí.
Od mala sportuji a poslední dobu chodím i cvičit, takže hubnout nepotřebuji.
Ale i přes to vše se nedokážu moc vyrýsovat. A tak si říkám že to bude jídelníčkem. Jinak jím zdrave (normálně), 4× denně - menši porce, a i přes to to moc nejde.
Jsem ještě studentka a dovolit si nějakého poradce za 2000,– a více moc nemohu.
Neznáte někoho kdo by mi mohl poradit a nebyla by to řacha do peneženky.
Ať už jen konzultace, nebo v lepším připadě i jídelníček. Budu moc ráda za všechny rady :) děkuji

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

14.5.20 10:36

Vyrysovat tak to je vše o cvičení spíš bych se poradila v posilovne

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16847
14.5.20 10:48

Na vyrysovani potrebujes hlavně dost bílkovin, jestli hodně cvicis, tak je dost mozne, ze 4× denne mala porce jidla je proste malo a ty svaly se nemaj z ceho vytvaret.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18
14.5.20 10:56

@Kriss Tina
Mám stažené kalorické tabulky, a tak nějak se snažím. vím že bílkoviny mi vždy trošku chyběli. děkuju

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
701
14.5.20 11:06

Taky myslím, že je to o aktivitě a dostatku bílkovin. Zkus prohledat YouTube a najít nějakou osobu (cvičitelku), jejíž postava ti přijde subjektivně fajn a podle toho cvič. Ale taky je možnost, že jsi typ, co prostě svalovinu nenabírá, resp. ji nabírá velmi obtížně (ektomorf). Pokud máš obvod lýtka nižší než obvod krku, asi budeš ektomorf (hodně žen to tak má). Jinak to má být stejné číslo…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16847
14.5.20 11:07

@XxvercaxX hlavně do nich nezadavej aktivitu podle těch jejich seznamů, dost to nadhodnocuje.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
600
14.5.20 11:26

Vyrýsovat = zhubnout :) a ano, to je opravdu o jídle.
Jinak abys měla co vyrýsovat, musíš nejdřív mít co „rysovat“ = mít nějaké svaly. K jejich nabrání musíš hodně cvičit, včetně silového cvičení s váhou, a dostatečně a správně jíst s důrazem na příjem bílkovin. Po téhle objemové fázi vyrýsuješ tak, že sundáš tuk a svaly vylezou.
Takže prostě musíš zrevidovat jídelníček. Za sebe můžu říct, že než dát pár stovek někomu, kdo mi napíše do jídelníčku 70 gramů kuřete na páře a lžičku rýže, tak buď radši investuju do knih a nastuduju si to sama, nebo si něco našetřím a zaplatím si kvalitního poradce.
https://www.databazeknih.cz/…evedi-276583 zkus toto :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18
14.5.20 11:37

@Freeandwild To máte pravdu. Tak kniha nevypadá špatně. Asi dám na vaši radu :relaxed:️ Moc děkuju. knižka mě nenapadla.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18
14.5.20 11:38

@Kriss Tina Ano to vím. Vypočítala jsem si sama kolik bílkovin, tuku a sacharidu bych měla mit. děkuji za všechny rady

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18
14.5.20 11:41

@listento Kdysi mě meřila jedna holčina do své bakaláršké práce, a řekla mi že jsem ten typ, co špatne nabírá svalovinu, ale že to není nemožné.
Jinak mi teď jedna paní z komentářu poradila knižku. Tak myslím že to nebude špatna cesta.
Ale děkuji i vám za radu :relaxed:️

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama