Jídlo, cvičení, jaký je Váš názor ?

252
29.5.18 12:53

Jídlo, cvičení, jaky je vas nazor ?

Ahoj, prosím můžete mi poradit a zaroven rict mi vas nazor? Asi takhle, merim 177 cm, vazim ruzne, kolem 64 kg + -, 3-4× v týdnu cvicim kruhovy trenink a obcas tak 1× za tyden ci 1× za 14 dni si dam spinning, jidlo je ale katastrofa..neumim jist spravne..chci se zpevnit, chci nabrat svalovou hmotu, jenze se bojim ze priberu jeste vic a to nechci..snazim se jist 4-5× denne, rano si dam rohlik se sunkou a syrem, dopo nejake ovoce, k obedu vetsinou zeleninove salaty s tunakem ci vejci, nekdy jedu jen ovoce, obcas hresim a dam si gyros v bagete nebo normalni jidlo, ale velikost porci je minimalni..bojim se ze kdyz zacnu normalni porce, priberu o dost vic a to nechci, uz takhle jsem nespokojena :(k odpoledni svace bud zeleninu a k veceri nic nebo jen pulku rohliku zase s necim. Pak dostanu chut na orechy, vinko a je to v haji.. tim cvicenim to relativne vyrovnavam ae musim fakt dřít jak pes, co ten Michal Josef Toth? myslite ze by mi mohl naordinovat nejaky jidelnicek? jeste poznamka, v minulosti jsem trpela bulimií, ted jsem z toho venku, jen ta pychika je horsi, prave obavy z toho ze naberu vic kdyz zacnu normalne..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20807
29.5.18 12:57

Tak nejez rohlíky, když se bojíš, že přibereš :nevim: žádné živiny ti to nedá, jen se po tom kyne.

Zařaď aerobní pohyb, ten taky zpevňuje, ale nevytváří obrovskou svalovou hmotu, já celý život cvičím aerobně, do posilovny chodím kvůli zádům a spíš se protáhnout… A postavu mám celou pevnou, od rukou po lýtka.

Doporučila bych ti chvíli si zapisovat do kalorických tabulek, dobrý je Stob. Zjistíš, jaké živiny ti chybí a jestli jíš málo nebo moc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24959
29.5.18 13:00

Jsi asi krásně hubená, cvičíš. Jídlo až na ty rohlíky asi taky nebude zas taková katastrofa, nechápu proč nevečeříš. Měla by jsi se přestat bát jíst, spíš nahradit blafy lepsím čerstvým jídlem a dostatek bílkovin. Jíš málo a pak tě chytají chutě.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3161
29.5.18 13:02

@klobinka Jsem na tom podobně, jako ty, jen s tím rozdílem, že vážím 64 kg na 171 cm :-(. Vždycky jsem měla kolem 55 kg (když nepočítám anorexii) a bulimií jsem si prošla také. Cvičím také hodně a tím kompenzuji to, že si nedokáži odepřít sladké. Jako nejím úplné prasárny, ale dám si třeba proteinovou tyčinku, mysli… ale sacharidů je tam prostě hodně.
Měla jsem konzultaci s výživovou poradkyní a když jsem dodržovala jídelníček od ní, tak jsem zhubla 10 kg cca (ze 70 kg na 60 kg) a ani jsem nehladověla, byl to správně vyvážený jídelníček, jenomže pak jsem to už nemohla vydržet o Vánocích s chutí na sladké, začala jsem jíst nezdravěji a od ledna mám ty 4 kg nahoře.
Myslím, že by ti mohl pomoci sestavený jídelníček od profesionála + k tomu to chce ještě pevnou vůli, no ;) Držím palce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
537
29.5.18 13:03

Ahoj, tvůj vztah k jídlu je špatný a ne zcela zdravý. Jíst musíš a kvalitně, jinak jsou tvé snahy se cvičením marné. Jídlo je základ pěkné postavy, když nejíš, tělo ukládá a celkově je to špatně. MJT (toht) je celkem populární výživový poradce, který ti „naordinuje“ jídelniček, který i v redukci má dostatek jídla, nemáš hlad, naučí tě jíst správně. Pokud nejsi schopná si svůj jídelníček vytvořit, je tohle dobrá cesta. Můžeš začít tím, že si od něj přečteš ty dvě knížky, plus je i vydaná kuchařka, ty knížky by ti mohli trochu objasnit, proč jíst a co jíst. Jestli chceš hubnout, nahraď některý z kruháčů kardiem (např. běh).
Určitě bys ale mohla vědět (vyčíst z různých zdrojů), jak je to s pečivem (ne všechno je třeba zatracovat), ale jak doplnit a rozpočítat základní makroživiny. Výsledky se ale dostaví.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
252
29.5.18 13:04
@růžový achát píše:
Co takhle po treninku si dat proteinový koktejl, zkoušelas? Jinak váhově jsi na tom dobře, jak dlouho trenuješ? Rok, půl roku, týden?

Premyslela jsem o nem, na trenink chodim 8 mesicu, a pritel mi furt rika, z ceho mam bejt pevna kdyz stravu mam otresnou, ma pravdu nemam asi z ceho se zpevnit..kdyz uz si dam maso treba s kuskusem tak si dam malo abych nemela pocit ze se prejidam, do kal. tabulek jsem psala ae to zabere dost casu, kdyz prijdu z prace po 16-ti hodinach tak zalehnu a spim, proto me napadl ten Michal Josef Toth, v cervnu jdu na BODY In tak jsem taky zvedava jen aby to tedy zas nebylo tahani penez..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1930
29.5.18 13:04

Pokud chceš mít štíhlou a pevnou postavu, tak pod 70 kg se opravdu nedostaneš. Leda že by jsi chtěla vypadat jako maratonkyně. Taky záleží jestli se chceš hlavně líbit sobě nebo ostatním. Jinak já jím v podstatě všechno. Když jsem chtěl přibrat, tak jsem se doslova přežíral a stejně jsem nepřibral. Momentálně cvičím 5krát týdně po 1,5 hodině, takže jídelníček nepotřebuji řešit..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
782
29.5.18 13:08

@klobinka ahoj Michael Josef toth ma hezky udělaný Kudělka který ma smysl.tobe zvou asobi porce, veme rohlíky, ovoce, gyros a dá více všeho ale dobrého..když to dodržís urcite si postavu spevnis.
Mas ale urcite rozhozeny metabolizmus po Bulimii a teď malým porcim tak to pujde ztuha.ale pujde.
Když nezhubnes tak zřejmě vypadas i tak ok 8)
Tak si to srovnej v palici :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
252
29.5.18 13:08
@Lollitka píše:
@klobinka Jsem na tom podobně, jako ty, jen s tím rozdílem, že vážím 64 kg na 171 cm :-(. Vždycky jsem měla kolem 55 kg (když nepočítám anorexii) a bulimií jsem si prošla také. Cvičím také hodně a tím kompenzuji to, že si nedokáži odepřít sladké. Jako nejím úplné prasárny, ale dám si třeba proteinovou tyčinku, mysli… ale sacharidů je tam prostě hodně.
Měla jsem konzultaci s výživovou poradkyní a když jsem dodržovala jídelníček od ní, tak jsem zhubla 10 kg cca (ze 70 kg na 60 kg) a ani jsem nehladověla, byl to správně vyvážený jídelníček, jenomže pak jsem to už nemohla vydržet o Vánocích s chutí na sladké, začala jsem jíst nezdravěji a od ledna mám ty 4 kg nahoře.
Myslím, že by ti mohl pomoci sestavený jídelníček od profesionála + k tomu to chce ještě pevnou vůli, no ;) Držím palce.

Tak koukám že jsme na tom podobně..já kdysi měla 75 kg, na mou vejsku to pry slo, jenze ja si tak nepripadala a slo to z kopce, ted ty obavy z pribirani proste jsou a vim ze jim spatne a nekdy malo, nekdy se prejim..proste to v ty hlave je, urcite vis o cem mluvim..vyzkousela jsem plno jidelnikcu a stejne nic, proto me napadl ten Michal Josef Toth, a děkuju :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
252
29.5.18 13:11
@Fally123 píše:
Ahoj, tvůj vztah k jídlu je špatný a ne zcela zdravý. Jíst musíš a kvalitně, jinak jsou tvé snahy se cvičením marné. Jídlo je základ pěkné postavy, když nejíš, tělo ukládá a celkově je to špatně. MJT (toht) je celkem populární výživový poradce, který ti „naordinuje“ jídelniček, který i v redukci má dostatek jídla, nemáš hlad, naučí tě jíst správně. Pokud nejsi schopná si svůj jídelníček vytvořit, je tohle dobrá cesta. Můžeš začít tím, že si od něj přečteš ty dvě knížky, plus je i vydaná kuchařka, ty knížky by ti mohli trochu objasnit, proč jíst a co jíst. Jestli chceš hubnout, nahraď některý z kruháčů kardiem (např. běh).
Určitě bys ale mohla vědět (vyčíst z různých zdrojů), jak je to s pečivem (ne všechno je třeba zatracovat), ale jak doplnit a rozpočítat základní makroživiny. Výsledky se ale dostaví.

Děkuji moc, uz jsem mu napsala tak jsme na to zvedava :)..beh ja uplne nenavidim, k tomu se nedokopu asi nikdy, bavi me ten kruhac a spinning, obcas kdyz je na to pocasi tak jezdim i na kole.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27605
29.5.18 13:13
@klobinka píše:
Ahoj, prosím můžete mi poradit a zaroven rict mi vas nazor? Asi takhle, merim 177 cm, vazim ruzne, kolem 64 kg + -, 3-4× v týdnu cvicim kruhovy trenink a obcas tak 1× za tyden ci 1× za 14 dni si dam spinning, jidlo je ale katastrofa..neumim jist spravne..chci se zpevnit, chci nabrat svalovou hmotu, jenze se bojim ze priberu jeste vic a to nechci..snazim se jist 4-5× denne, rano si dam rohlik se sunkou a syrem, dopo nejake ovoce, k obedu vetsinou zeleninove salaty s tunakem ci vejci, nekdy jedu jen ovoce, obcas hresim a dam si gyros v bagete nebo normalni jidlo, ale velikost porci je minimalni..bojim se ze kdyz zacnu normalni porce, priberu o dost vic a to nechci, uz takhle jsem nespokojena :(k odpoledni svace bud zeleninu a k veceri nic nebo jen pulku rohliku zase s necim. Pak dostanu chut na orechy, vinko a je to v haji.. tim cvicenim to relativne vyrovnavam ae musim fakt dřít jak pes, co ten Michal Josef Toth? myslite ze by mi mohl naordinovat nejaky jidelnicek? jeste poznamka, v minulosti jsem trpela bulimií, ted jsem z toho venku, jen ta pychika je horsi, prave obavy z toho ze naberu vic kdyz zacnu normalne..

K večeřo se musíš najíst, pak nebudeš mít chutě na ořechy a víno. Půl bílého rohlíku tě fakt nezasytí…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
252
29.5.18 13:15
@flybe píše:
@klobinka ahoj Michael Josef toth ma hezky udělaný Kudělka který ma smysl.tobe zvou asobi porce, veme rohlíky, ovoce, gyros a dá více všeho ale dobrého..když to dodržís urcite si postavu spevnis.
Mas ale urcite rozhozeny metabolizmus po Bulimii a teď malým porcim tak to pujde ztuha.ale pujde.
Když nezhubnes tak zřejmě vypadas i tak ok 8)
Tak si to srovnej v palici :kytka:

Slyšela jsme na něj právě dost doporučení, tak už jsem se mu ozvala :).. to s tim metabolismem je pravda, moje telo uz ani neumi hubnout dal pac proste se tomu brani..ale chci se zpevnit a ne bejt jak „hadr“ ze salatu se asi nezpevnim ja vim..jenze po nich mam jistotu ze nenaberu, to je prave trochu ten blok v ty hlave, ani nemam vahu uz, tu mi sebral partner ae kdyz chci, vzdycky je cesta :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3654
29.5.18 13:15

Michala znám, má super výsledky. Ale ta makra jsou nastavená, no řekněme, že bude trvat, než se dostaneš na to, co bys denně měla snít. Musíš si uvědomit, že to je životní styl. Určitě nějaké víno není a nebude nikdy v jídelníčku. Na nějakou dobu se s tím budeš muset rozloučit. Protein je doplněk stravy, ale jako upřímně, pokud snídáš rohlík, je potřeba překopat stravovací návyky úplně. Protein to opravdu nezachrání.

Co se týká cvičení, určitě a jednoznačně silový trénink. Nevím, jaké jsou tvé možnosti, co se týká fitka, ale vezmi si na pár lekcí trenéra a výsledky budou určitě brzy vidět.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
252
29.5.18 13:20
@růžový achát píše:
@klobinka Kup si hůlky a davej rychlou chůzi, je to efektivní na spalovaní ;) a máš témeř jistotu kardia, že nebudeš pálit svaly, ale tuky.

No, zkusila jsem 2× HEAT, ae popravdě mi to nic nereklo, a zase se nechci nutit do cviceni ktery me nebavi, ja si strasne oblibila ten kruhac se spinningem, a jezdim i na kole kdyz je hezky, navic je mozny ze mam rozhozenej metabolismus a je fakt ze nemam z ceho se zpevnit kdyz poradne si nic nedam, ten strach je ae holt silnejsi..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3654
29.5.18 13:22
@růžový achát píše:
@klobinka Kup si hůlky a davej rychlou chůzi, je to efektivní na spalovaní ;) a máš témeř jistotu kardia, že nebudeš pálit svaly, ale tuky.

Svaly může spalovat jen, když bude blbě jíst. Hůlky s tím opravdu nemají nic společného. :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama