JIné zboží než je objednáno Lidl

28.5.20 00:19

JIné zboží než je objednáno Lidl

Ahoj ženy, stalo se vám, že vám přišlo z Lidl e-shopu úplně jiné zboží, než jste objednaly? Vrátili vám normálně peníze? Musely jste to původní znova objednávat, nebo přišlo „samo“ v reakci na vratku?
Díky

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

468
28.5.20 00:34

Ano. Stalo. Ve vnitř balíku je papír, který se posílá vyplněný při vrácení a je tam přímo číslo, že bylo posláno špatné zboží. Peníze vždy bez problému vrátili. Kdysi mi poslali rozbitý keramický květináč a uznali, že byl špatně zabalený a poslali obratem nový. A věřit mi nemuseli.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.5.20 11:41

Tohle jsem s nimi řešila, chtěla jsem to co jsem si objednala a to nesprávné zboží vrátit. Nejlepší je, když jim zavoláš na tu infolinku, protože to vymění a pošlou nové. Když budeš vyplňovat ten papír a pošleš to zpátky, tak pak musíš udělat novou objednávku, já jsem to taky nevěděla, tak jsem se alespoň s paní domluvila, že mi to nové zboží pošlou bez dopravy, když byla chyba na jejich straně.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.5.20 14:24
@nocenka.jalapovita píše:
Tohle jsem s nimi řešila, chtěla jsem to co jsem si objednala a to nesprávné zboží vrátit. Nejlepší je, když jim zavoláš na tu infolinku, protože to vymění a pošlou nové. Když budeš vyplňovat ten papír a pošleš to zpátky, tak pak musíš udělat novou objednávku, já jsem to taky nevěděla, tak jsem se alespoň s paní domluvila, že mi to nové zboží pošlou bez dopravy, když byla chyba na jejich straně.

Děkuju, jenže už dva dny tam volám a infolinka je prý zahlcená…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
468
28.5.20 14:44

@veselamuchomurka Musíš vydržet. Minulý týden jsem tam volala. Dala jsem si telefon na reproduktor a čekala. Po 10 min. mi to vzali. :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama