Jít do zahraničí spolu, nebo sama?

Anonymní
1.1.20 18:57

Jít do zahraničí spolu nebo sama?

Prosím anonymně, je tu partnerova sestra a nechci, aby se to rozneslo po rodině dřív než se rozhodneme.

S partnerem zvažujeme nad prací v zahraničí. Já mám možnost jít jako pečovatelka anebo pokojská, on by si taky něco našel. Máte zkušenost, jak to klapalo? Přemýšlím nad tím, že když budu pečovatelka, budu asi muset být pořád v té rodině. Anebo já třeba na měsíc odjet, on by zůstal doma a já na měsíc s ním byla doma?

Případně máte někdo zkušenost s oběma pracemi v Rakousku nebo Německu? Co bylo lepší a proč? Díky za každou radu.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

7173
1.1.20 19:08

Pracuji jako pečovatelka v domově pro seniory v Německu, první dva roky jsem denně dojizdela a pak se sem odstěhovala, vzala jsem si Němce. Nemusíš dělat jen v rodině a můžete si najít bydlení spolu. Pokojská je, podle toho, co jsem slyšela, ještě větší dřina.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7173
1.1.20 19:09

A pečovatelka v rodině je většinou na turnusy, v době, kdy jsi doma, si musíš sama hradit zdravotní pojištění a žít u toho, co vyděláš předtím. Já osobně bych do rodiny nešla.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.1.20 19:11
@Aduš8 píše:
Pracuji jako pečovatelka v domově pro seniory v Německu, první dva roky jsem denně dojizdela a pak se sem odstěhovala, vzala jsem si Němce. Nemusíš dělat jen v rodině a můžete si najít bydlení spolu. Pokojská je, podle toho, co jsem slyšela, ještě větší dřina.

Aha, jsem si myslela, že je to lehčí. Kamarádka byla pečovatelka v rodině a říkala, že kmitala 15 hodin denně, i když smlouvu měla na 8. A pojištění si musela platit i za dobu, kdy byla tam.

• Nahlásit
  • Citovat
7173
1.1.20 19:23