Jít na neschopenku, nebo vydržet v práci?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Katri1
Povídálka 23 příspěvků 28.09.14 15:54
Jit na neschopenku nebo vydržet v práci?????

Ahoj holky, mám problém. Pracuji jako prodavačka v obchodním centru. Jsem v 14+5. Můj šéf je docela neohleduplý. Vadí mu že ráno prvně snídám a pak uklízím a že mě nechtěl šetřit abych seděla a atd atd. A já jsem tu fakt ve stresu. 1.1.2015 mi končí smlouva. Rok oddělaný mám. A teď řeším, mám jít na neschopenku a někde něco když se naskytne ve vycházkách, možnost takovou mám. A nebo jít uplně pryč a jít na dohodu za menší penize alespoň do unora tam? A teď z čeho se počítá mateřska? Jen z HPP? Nebo by se počítala i z DPP? A nebo teda vydržet do prosince a pak neschopenka? Já fakt nevim co dělat, ať neudělám blbost :-( Děkuju za rady

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 Další »
Reakce:
Uživatel je onlineblumen
Hvězda diskuse 46885 příspěvků 28.09.14 16:20

@Katri1 nechapu, snida se doma, ne :nevim: pokud nemas zdravotni problemy, tak pracovat zatim muzes dale. Nekontroluje Te cely den, ne? To si fakt nemuzes sem tam sednout?

veveruschka
Závislačka 3909 příspěvků 28.09.14 16:30

@Katri1 Já Ti nevím, ale být na neschopence a ve vycházkách chodit na černo pracovat??? :roll: To mi úplně v pořádku nepřipadá…

jalisca
Kelišová 6727 příspěvků 28.09.14 16:50