Jít na pracovní smlouvu nebo zůstat na DPP? (Mateřská)

Anonymní
29.5.20 08:11

Jít na pracovní smlouvu nebo zůstat na DPP? (Mateřská)

Dobrý den,
aktuální studuji a tak jsem zaměstnaná jen na částečný uvazek. Jsem na DPP (i když překračují počet hodin) a ještě dostávám nějaké peníze bokem.

Co mě teď trápí je, že na podzim se chceme snažit o miminko a takhle nebudu mít nárok na mateřskou. Proto přemýšlím, zda jít na normální pracovní smlouvu. Nevim jak by se na to tvářil šéf, protože bych se mu prodražila a já bych zase naopak určitě dostala méně :roll:

Když si vypočítám o kolik bych měla menší čistou mzdu a kolik bych dostala na materske, tam to vyjde tak šul nul. Záleží samozřejmě, kolik by mi šéf dal HM.

Vzhledem k tomu, že sociální musím platit aspoň 9 měsíců pro nárok na mateřskou, tak bych měla začít minimálně dva měsíce před otěhotněním, takže je to už celkem aktualni.

Jak to vidíte vy? Potřebovala bych asi slyšet víc nazoru.
Děkuji.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

3783
29.5.20 08:21

Nebo si najdi jinou práci po studiu a miminko na chvíli ještě odložte.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14083
29.5.20 08:21

Pokud jsi schopná si z DPP ušetřit tolik navíc, že ti to pokryje PPM na 6 měsíců a nebo i PN, kdybys musela odejít třeba na začátku, tak proč ne. A není to o placení sociálního ale nemocenského pojištění.

Jinak za sebe, spíš bych chtěla klasickou pracovní smlouvu a nebo počkala až dostuduji.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
29.5.20 08:22

@JancaS84 jinou práci bych právě nechtěla, baví mě to, jsem tu zvykla a dobrý kolektiv.
Mimčo už taky moc odkládat nechceme.

• Nahlásit
  • Citovat
658
29.5.20 08:35
@Anonymní píše:
@JancaS84 jinou práci bych právě nechtěla, baví mě to, jsem tu zvykla a dobrý kolektiv.
Mimčo už taky moc odkládat nechceme.

A myslíš si, že se ti zadaří přesně udělat dítě v horizontu dvou měsíců? Počítáš s tím, že se to nemusí podařit?