Jsem ráda, že jsem Čech aneb Covid a charakter lidí

Anonymní
28.3.20 09:49

Jsem ráda, že jsem Čech aneb Covid a charakter lidí

Prosím anonym vzhledem ke svému povolání. Ahoj holky, jsem lékař 1.linie, který se stará o pacienty s Covidem. Jsem pyšná na svoje kolegy, kdy se nyní ukázalo, že většina z nás drží pohromadě a pomáháme si, jsme prostě tým. Jsem ale také zklamaná z některých, kteří se snaží vyhnout situaci a zašít se…Jsem pyšná na všechny lidi, kteří pomáhají a šijí třeba roušky, pomáhají starým lidem, hlídají děti, abychom mohli chodit my do práce. Jsem pyšná na naše vědce…lidi, kteří pomohli vybrat peníze na ventilátory…kuchaře, co dávají jídla záchraným složkám. Všech, kteří někomu pomáhají, si moc vážím a moc mi to pomáhá v této situaci…Vím, že je to težká doba, která hned tak neskončí, a i pak to nebude lehké, protože mnozí ztratí práci, nebudou mít peníze atd…
Můj příspěvek není otázka, ale berte to jako zpověď někoho, kdo už je unaven a když má chvilku volna, jde se sem třeba na chvilku odreagovat než zase zítra vyrazí do terénu a bude se koncentrovat jen na medicinu…

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Pvln34
28.3.20 09:50

Bojovníci v 1.linii majú môj veľký obdiv :kytka:

• Nahlásit
  • Citovat
777
28.3.20 09:53

Jste úžasní, klobouk dolů!

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5559
28.3.20 09:57

Držím palce ať situaci zvládáte, jste skvělí :srdce: :kytka: :hug:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2021
28.3.20 10:10