Jsem špatná matka, když po večerech studuji?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
eva valoi
Extra třída :D 11420 příspěvků 11.11.18 20:58
Jsem špatná matka, když po večerech studuji?

Potřebuji se připravit na jistou zkoušku z jazyka.. Mám děti, kterým se celé dny věnuji. Chci se o zkoušku pokusit cca v květnu nebo červnu příštího roku. Nyní je téměř devět hodina já řekla desetileté dceři, ať už mi dá laskavě pokoj, že se potřebuji taky někdy věnovat svým věcem.. A teď si připadám trochu jako krkavčí matka.. Já nevím, jestli se prostě už nemám na všechno vykašlat. Na druhou stranu děti jednou odejdou a co mi zbyde??

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Burj Chalifa
Nadpozemská drbna 29265 příspěvků 11.11.18 21:00

á, máme tu další nový sebemrskačký titulek :(

eva valoi
Extra třída :D 11420 příspěvků 11.11.18 21:02

@Burj Chalifa Trápí mě svědomí, když se nechci nechat sežrat i s chlupama, no.

drsňačka
Kecalka 208 příspěvků 11.11.18 21:02

A proč si myslíš, že nemáš nárok na soukromý život? Mám to taky tak. Dálkově studuji a ano také převážně večer, jinak nemám nárok. Momentálně píšu BC práci, takže zítra udělám s menší úkoly a pádím k mamce psát-nestíhám. Mají taky tatínky, no ne? Myslím, že se jim věnujeme až moc........

mrav
Neúnavná pisatelka 19574 příspěvků 11.11.18 21:05

Jestli jsi sama s dětma, tak chápu, že je toho na tebe někdy hodně. Neobviňuj se, každému někdy ujedou nervy… :mavam:

Cuddy
Neúnavná pisatelka 15545 příspěvků 11.11.18 21:08

@eva valoi Ne, naopak je moc dobre, ze neco delas. Pomuze to uplne vam vsem. Ja bych nahnala na par hodin do prace nebo do skoly vsechny matky, je to velmi osvezujici.

blumen
Hvězda diskuse 42745 příspěvků 11.11.18 21:09

@eva valoi tak v 10 letech uz Te snad muzou nechat na pokoji od osmi vecer kazdy den :nevim: ja se ucila po vecerech po 9, az sla triletacka spat.

Cuddy
Neúnavná pisatelka 15545 příspěvků 11.11.18 21:09