Jsem student a jsem těhotná

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

jajabobek
Nováček 1 příspěvek 03.01.17 21:25
Jsem student a jsem těhotná...

Dobrý den s přítelem čekáme dítě, ale já jsem ještě student a přítel pracuje, ale dostává výplatu jen 10000, protože platí insolvenci. Jinak se jeho výplata pohybuje okolo 17000.Dítě bylo plánované, protože kvůli mým zdrav. problemum už pak nemusím mít vůbec děti. Tohle jsem se dozvěděla před půl rokem kdy jsem přišla o naší malou dceru, která se narodila začátkem 5 měsíce. Řekli mi že pokud neotehotnim do určité doby, musí mi odebrat vaječníky na kterých se mi tvoří cysty. Dále odvádí alimenty na svou dceru z prvního vztahu. Na měsic mu zůstává necelých 4 tisíce. Oba bydlíme u rodičů ale chtělo bychom požádat o městský být. A jak je to s mateřskou? Viděla jsem na internetu že pokud já před porodem nepracuji 270 dní tak to jde klidně napsat i na přítele, ale peníze budou chodit mě. Přítel má odpracovaných asi 5 roků. Děkuji

Příspěvek upraven 03.01.17 v 22:42

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

Tereza1986
Kelišová 6747 příspěvků 03.01.17 21:30

To bude vtip, nevěřím tomu :mrgreen:

Enmamma
Závislačka 2991 příspěvků 03.01.17 21:30

Chápu, žes ze zdravotních důvodů spěchala s otěhotněním. Ale nikdo mě nepřesvědčí, žes nemohla jít před tím na 270 dní pracovat, abys měla aspoň tu mateřskou, takhle vás budou oba muset živit rodiče, jinak byste oba i s dítětem skončili u popelnice.

krakatice
Zasloužilá kecalka 977 příspěvků 03.01.17 21:30

Na mateřskou nárok nemáte, máte nárok na rodičák, který vám začne běžet dnem porodu. Vzhledem k přítelovým příjmům ho nejspíš dostanete na 4 roky.

Happyfamily
Povídálka 21 příspěvků 03.01.17 21:33

To si děláš srandu? Tak že vy si nezodpovědně pořídíte dítě i když víte, že na něj nemáte a chcete aby Vás živil stát? Ať si tvůj přítel najde lepš práci a ty brigádu

pikola
Neúnavná pisatelka 19274 příspěvků 03.01.17 21:33