Dotazník o očkování proti chřipce u těhotných

18.11.19 10:25

dotazník o očkování proti chřipce u těhotných

Jsem studentkou medicíny, prosím o vyplnění dotazníku o očkování proti chřipce u těhotných. Děkuji :) https://www.survio.com/…4Y1Q5C6N1R4R

Příspěvek upraven 18.11.19 v 11:30

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

56563
18.11.19 10:27
@Veru156 píše:
https://www.survio.com/…4Y1Q5C6N1R4R

Co se kapánek rozepsat, co co jde?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
56563
18.11.19 10:28

Hele, to je fakt uplně dementní. Sem hodíš jen odkaz, napíšeš, že jsi studentka medicíny a víc ani popel. Pak se doklikam na 4. otázku a zjistit, že to je nejspíš jen pro těhny. :zed:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7286
18.11.19 10:28

@Veru156 Zaprvé bys tady měla napsat čeho se dotazník týká a jaké respondenty hledáš. Zadruhé nemůžu vyplnit, protože na otázku č. 5 tam není pro mě žádná vhodná možnost - chřipku jsem měla, ale ne každý rok a ne často.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1256
18.11.19 10:35

To neni uplne povedeny dotaznik

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1794
18.11.19 10:40

Jsem myslela, že taky můžu vyplnit, když už jsem byla těhotná. No teď už nejsem, takže jsem skončila u otázky č. 3.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1794
18.11.19 10:44

No když klikám dál, tak mi vadí, že nejde dát více možností. Třeba u 8 bych vybrala 4.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2669
18.11.19 11:03
@Veru156 píše:
https://www.survio.com/…4Y1Q5C6N1R4R

Bylo by žádoucí napsat, že je to dotazník pro těhule..

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10700
18.11.19 11:05

Když pominu, že by bylo vice než vhodne k tomu něco napsat. tak máš ten dotazník dost blbě udělaný, jsou tam otázky u kterých jsem odpověď nevybrala. @Veru156

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
35190
18.11.19 11:37