Jsem těhotná, ale nevím, zda to byl dobrý nápad

Anonymní
22.12.20 12:49

Jsem těhotná, ale nevím, zda to byl dobrý nápad

Ahoj všem,
potřebuji se někomu svěřit a hledám radu nebo pochopení.
Je mi 21 let, manželovi 35 let. Máme dům, oba práci, já pracuji přes dva roky. Zároveň studuji dálkově VŠ.
Vždy jsem chtěla miminko brzy. Po svatbě v srpnu jsem vysadila antikoncepci s tím, že jsem si myslela, že se zadaří nejdřív za půl roku až rok. Jenže omyl! Na začátku prosince jsem zjistila, že jsem těhotná. Manželovi jsem to ještě neřekla, mám to jako překvápko na Štědrý den. První týden jsem byla nadšená. Ale s dalším a s dalším dnem mé nadšení klesá a je už na nule :(
Přepadají mě pochmurné myšlenky. Zvládnu to? Neměla jsem ještě počkat? Trpěla jsem kdysi depresemi a mám šílený strach, že se to vlivem hormonů vrací nebo vrátí. Zároveň mi začíná být špatně od žaludku a jsem z toho docela v háji. Nevím, zda to byl dobrý nápad. Přitom když jsem na testu předtím nenašla dvě čárky, byla jsem skleslá. A teď když je mám, je to ještě horší.
Chtěla jsem být ta happy maminka. Vrátí se ty pocity? Mám strach, že už ne…

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20583
22.12.20 12:53

V klidu, pockej az to rekness muzi, az bude mit radost a nebudes na to sama, tak se to zlepší :) nejake obavy ma asi kazda, kdyz ji dojde, ze bude fakt mama. Ja byla ze zacatku uplne v soku, otehotnela sem ve 20. Zle od zaludku k tomu patri, stejne jako tisic dalsich lahudek, je to mala dan za ten dar :) Neboj, zvladly to vsechny matky, ty to zvladnes taky ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8332
22.12.20 12:56
@Anonymní píše:
Ahoj všem,
Je mi 21 let, manželovi 35 let. Máme dům, oba práci, já pracuji přes dva roky. Zároveň studuji dálkově VŠ.