Jsem tlusťoch a v noci se budím hlady!

Anonymní
23.5.16 19:10

Jsem tlusťoch a v noci se budím hlady!

Ahojda holky, před několika lety jsem měla při sportu vážný úraz, následky dodnes, v 1.obdobích jsem skoro nechodila, teď jen na blízkou vzdálenost. Sportu jsem zanechala, nabrala jsem postupně cca 40 kg, vážím 113,výška 175,dělala jsem atletiku, jsem mohutně stavěná, je třeba uvážit, že podle tabulek jsem tabulkově vždy měla nadváhu, i když jsem opticky byla štíhlá.
Teď si připadám jak tlustokožec! Je to asi nedostatkem pohybu, štítná žláza OK. Jen nevím proč nabírám, protože se nepřecpávám!V noci nemůžu usnout, protože mám hlad, musím něco sníst, příp. mě hlad vzbudí,signalizuje to tedy, že nejím dost. Zkusila jsem obezitologa, výživového poradce, ale jen mi radikálně zredukovali počet kalorií (že to podle mne nestačilo ani na bazální metabolismus, navíc omdlévala jsem, poklesla hladina cukru atd.). Ketodietu jsem zkusila, ale lékaři zakázali, nesnáším mléko a ml. výrobky a mám Crohnovu chorobu s píštělemi ve střevě, kdy je pro mne tato dieta nepoužitelná.
Jak mám tedy jíst? Máte dojem, že jím moc? Přikládám jídelníček, příklad. Začínám pomalounku cvičit, jen co stav dovolí. Když jsem unavená, nespím atd.,výrazně opuchnu. Měla jsem dojem, že jsem spíš oteklá než tlustá, ale dělali mi analýzu těla a není to voda, ale tuk.Tak nevím :nevim:
Podle ajurvédy jsem typ Kapha, zavalitější, pomalejší, zadržující tekutiny, zimomřivý, mám preferovat teplá jídla a nápoje. Jako mladice (teď je mi 38)jsem držela nesmyslné půsty, asi jsem si narušila metabolismus, ale myslím, že už se pravidelnou stravou dal dohromady, to značí, že i signalizuje pocit hladu (to jsem dřív nemívala, několik dní jsem např. jen pila, a tělo ztratilo schopnost hlásit hlad, teď už si umí říct, že má hlad).Dík, promiňte anonym, je to hodně osobní téma, viz i můj zdr.stav.
Jídelníček, příklad: snídaně:čaj, malý plátek chleba s arašídovým máslem (bez cukru a oleje, jen arašídy),1 banán

přesnídávka: minerálka,(piji hodně, vody mám dost),opět plátek chleba s araš. máslem, kousek jablka

oběd: vařený hrách (nemaštěno),10 dkg kvaliní šunky, lžíce nízkotučné hořčice

svačina: dušená mrkev (neslazeno),1 plátek chleba, čaj

večeře: hovězí polévka (polévkový šálek necelých 300 ml),2 knackebroty, káva, voda, malý zelen. salát se sýrem

2.večeře:několik chery rajčat (těch malých) a 10 dkg eidam 20% (chodím pozdě spát),čaj
Porce nevážím, ale nejsou velké. Když vidím porce co se dávají tady v hospodě k obědu, tak těch nedosahuji :-).Nejím sladké, jen vyjímečně (radši banán atd.,max. kousek čokolády),kafe, čaj nesladím. Dík

  • Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

6561
23.5.16 19:15

Málo jíš, nevím kolik má arašídové máslo ani jaký přesně chleba máš, ale při tvé váze máš jíst tak 1900 kcal(na hubnutí) minimálně, tohle je tak 1600. Schválně si to dej na kaloricketabulky.cz a uvidíš. A když není dostatek živit, tělo nespaluje a navíc máš hlad. To je celé. Na nějaký speciální diety bych se vykašlala, stačí vyváženě jíst.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1911
23.5.16 19:20
@Aletheia píše:
Málo jíš, nevím kolik má arašídové máslo ani jaký přesně chleba máš, ale při tvé váze máš jíst tak 1900 kcal(na hubnutí) minimálně, tohle je tak 1600. Schválně si to dej na kaloricketabulky.cz a uvidíš. A když není dostatek živit, tělo nespaluje a navíc máš hlad. To je celé. Na nějaký speciální diety bych se vykašlala, stačí vyváženě jíst.

Souhlas :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5186
23.5.16 19:21

Jis velmi malo a mas strasne malo bilkovin a malo tuku. I tuky jsou dulezity. Pro nedostatek bilkovin mas hlad v noci…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10868
23.5.16 19:23

Nejsem odborník, ale arašídové máslo? To je slušný humus, po tom fakt nezhubneš. Vidím samé sacharidy, málo živočišného tuku. 20% sýr??? Raději kvalitní než odtučněný. A další věc, co mě udeřila do očí. Málo ovoce a zeleniny. Především zelenina je při hubnutí hodně důležitá… dodá živiny, vlákninu, vodu i cukr. A s pitím to taky nepřehánět, obzvlášť minerálkama. Voda je nejlepší, ale v přiměřeném množství.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2287
23.5.16 19:24

Taky mě napadlo, že málo jíš. Mě na hubnutí a být nasycená hodně pomohla Mačingová-zkus pohledat na internetu a něco málo si přečti-tobě to třeba vyhovovat nebude. Je to hodně podobný princip jako dělená strava.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
23.5.16 19:25

Ahoj, zkus kaloricketabulky.cz ;)

Pokud zadržuješ vodu - mě hodně pomohly přírodní bylinné tablety QUIC DREN na odvodnění, po měsíci braní jedné tablety denně jsem měla najednou dole 3kila (bez změny stravy) a šlo skutečně čistě o zadrženou vodu. Splaskly mi kotníky, začaly mi padat prstýnky… skutečně voda. Doporučuji :palec:
Píšeš, že u tebe jde o tuk… ale nějaká voda tam jistě taky bude, nastartuje ti to hubnutí ;)

Jinak já teda nejsem na vážení jídla. Tomu jsem nikdy nepřišla na chuť. Dávám si jídlo na dezertní talířek a jím všechno. Jen prostě miniporce a pravidelně po dvou až třech hodinách. Dopoledne ovoce, odpoledne zelenina.

Na mě teda zabírá po páté hodině nejíst. Jen tekutiny… takže když na mě přijde v sedm hlad, dám si kafe s mlékem nebo skleničku mléka. Ty bohužel tohle nesmíš no :think: Tak popřemýšlej jen o těch tekutinách… :think:

Ovšem pokud celý den jen ležíš v posteli, jelikož se nemůžeš hýbat tak přibereš snad i z té zeleniny, že ano… nějaký výdej to rozhodně chce 8)

Ať se daří :kytka:

Jana

P. S. Anonym proto, že nemusí všichni vědět jak se udržuji štíhlá a překrásná :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
959
23.5.16 19:26

Podle mě jíš strašně málo!!! a málo pestře. Ráno bych začínala treba ovesnou kaší s nepříliš sladkým ovocem a s oříšky nebo míchanými vajíčky treba se zeleninou nebo avokádem.
Oběd-více masa, můžeš-li to kvuli zdraví a více zeleniny!!!
K svačinám nějaké zdravé pomazánky nebo smoothie bez cukru, vařené vajíčko.
K večeři ryby, krůtu, klidně i trochu přílohy, zeleninu- a měla by toho být větší porce. Kafe bych večer vynechala úplně.
Z ovoce je dobrý grep(ale pozor pokud užíváš nějaké léky-občas se nesmí kombinovat), jablko, borůvky, maliny, ananas.
Ten noční hlad znamená, že málo jíš. Vidím to na svém příteli.
Držím palce!!! :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1982
23.5.16 19:27

@cecetka Arašídové máslo (nedoslazované)se doporučuje na hubnutí jako vhodný zdroj energie a tuků. Zeleninu a ovoce tam má! Zde o tom másle:http://www.siluetadoleta.cz/…idove-maslo/
Vodu píše, že pije dost

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10868
23.5.16 19:27

@baaruunkaa Mačingová je dělená strava :P Její detox zabírá, ale cpát se žěsíc červenou řepou vydrží málokdo :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10868
23.5.16 19:31

@maskovak Měla jsem na mysli, aby nepila příliš moc. Arašídy samy o sobě nejsou vhodné, proto arašídové máslo taky ne. Ale je to věc názoru… co výživový poradce, to jiný pohled na složení jídelníčku.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14619
23.5.16 19:34

Zakladatelko, já mám méně než polovinu tvé váhy a tvůj jídelníček by byl pro mě týrání hladem. Zkus jíst větší porce a vybírej si fakt úplně základní věci. Celozrnný chleba (můžeš ho?), kvalitní maso, šunka, možná můžeš tofu, šmakouna? A jez klasické obědy s rýží a bramborami. Asi nesmíš zeleninu, že? Určitě jde pěkně jíst i z toho, co smíš. Držím palce, není to jednoduché, když zdraví stávkuje.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2287
23.5.16 19:38

@cecetka Ono nemusí jet ten detox-má tam recepty a jídelníček na další tři měsíce (je to dobrá inspirace pokud neví jak jíst). Někomu to nesedí-mě to vyhovuje, protože jsem se naučila jíst kvanta zeleniny a ovoce. Vždyť píšu, že je to na principu dělené stravy :lol:.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
23.5.16 19:42

@haninek Já právě jím celozrnný chléb, tofu, šunku, maso, rýži, brambory…A fakt nehubnu…Dnes jsem měla k obědu čínu s rýží, k tomu zeleninový salát, k pití čaj…Na večeři tofu s tellou zeleninou atd…Možná fakt jím málo! Dík všem

  • Citovat
  • Upravit
Anonymní
23.5.16 19:42

Překlep, teplou zeleninou…

  • Citovat
  • Upravit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama