Kadeřnictvi Klier, IGY České Budějovice

1
13.9.20 21:08

Kadeřnictvi Klier, IGY České Budějovice

Cestou přez České Budějovice jsme navštívily IGY centrum, kde se manželka rozhodla navštívit kadeřnictví. Našli jsme kadeřnictví Klier, slečna s delšímy tmavymy vlasy nás hned vzala. Cca za 20 minut (a 630Kč) bylo dílo zkázy dokončeno. Bohužel jsme nic nereklamovali; celou katastrofu jsme pořadně zjistili až doma, Nejsem odborník- ale takle ostříhat tak to jsem ještě nevyděl- zubaté, každý pramen zastřižený na jinou délku, přechody hrůza. Jestliže ta slečna vlasní výuční list tak by ho asi raději měla vrátit.
Závěr : Nedopručuji - Kadeřnictví v IGY se raději vyhněte obloukem ; za ty peníze - tragédie!!!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
351
13.9.20 21:28

@Carlos008 no páni, tolik hrubek v úvodníku jsem taky dlouho neviděla :mrgreen:
Jinak, proč chodíte do hogo fogo kadeřnictví a ne klasického? :think:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
775
13.9.20 22:07

Od kdy je nevYděl vyjmenované slovo+ další hrubky. Slečně nedoporučujete výuční list, radila bych si to po sobě přečíst a pak dát doporučení sám sobě. Holt, dneska nezazářila jen slečna kadeřnice. :potlesk:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8977
13.9.20 22:44
@Carlos008 píše:
Cestou přez České Budějovice jsme navštívily IGY centrum, kde se manželka rozhodla navštívit kadeřnictví. Našli jsme kadeřnictví Klier, slečna s delšímy tmavymy vlasy nás hned vzala. Cca za 20 minut (a 630Kč) bylo dílo zkázy dokončeno. Bohužel jsme nic nereklamovali; celou katastrofu jsme pořadně zjistili až doma, Nejsem odborník- ale takle ostříhat tak to jsem ještě nevyděl- zubaté, každý pramen zastřižený na jinou délku, přechody hrůza. Jestliže ta slečna vlasní výuční list tak by ho asi raději měla vrátit.
Závěr : Nedopručuji - Kadeřnictví v IGY se raději vyhněte obloukem ; za ty peníze - tragédie!!!

Chtělo by to procvičit pravopis.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
103
15.9.20 19:24

@Carlos008