Kalorické tabulky a večerní hlad - přidat kalorie?

260
9.5.18 23:21

Kalorické tabulky a večerní hlad - přidat kalorie?

Potřebovala bych radu od někoho, kdo se vyzná v počítání kalorií :)
Plánuji si jídelníčky podle kalorických tabulek, už jsem něco málo zhubla. Výpočty příjmů jsem dělala podle několika kalkulaček a návodů a v jídelníčku mi převládají zdravé potraviny.
Jím 1650kcal denně. Přes den mi to stačí, snídaně jsou na mě velké až až, svačiny jím, když mám mírný pocit hladu, to samé večeře. Večeřím kolem 19:30 - 20:00 hod a spát chodím kolem půlnoci.
Skoro každý den ale mívám zhruba od 22 hodin hlad. O ten pocit mi nejde, to zvládnu, ale bojím se, že si tím zpomalím metabolismus.
Jak to ale vyřešit? Přidat trochu kcal? Nebo nechat stejný počet, ale ubrat trošku jinde a přidat to do večeře? Nebo později večeřet? To ale zase budu mít hlad mezi odpolední svačinou a večeří.

Přesný bazální metabolismus bohužel neznám, podle kalkulaček 1550-1600 kcal. Plánuju jít na Inbody, ale až zhruba za měsíc a do té doby bych ten hlad ráda nějak vyřešila :)
Děkuji

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5118
9.5.18 23:36

@kaktusik co veceris??

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4388
9.5.18 23:52

Mam to tak take, kolem 22h si dam jeste 100 az 150g Hollandie nebo jablko. Kdyz je hlad velky, tak oboje. Nejdriv bych to zkusila tak, aby ses vesla i s druhou veceri do stavajiciho prijmu a kdyby ne, tak bych o to navysila ten celkovy prijem.

Nebo dobra druha vecere, co zasyti, je tycinks Ketofit. A chutna fakt dobre.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
260
9.5.18 23:52

Nejčastější večeře:
1. 1 míchané vejce s mraženou zeleninou a šunkou, k tomu plátek celozrnného chleba (kupují žitný nebo žítno slunečnicový)
2. Celozrnny chléb, zerve, krůtí šunka, sýr, zelenina (např. Kedlubna, rajčata)
3. Směs listových salátů, restovana kuřecí prsa, k tomu kousek chleba
4. Zapečený lilek plněný sunkou, rajčaty a light mozzarellou

Večeře mám většinou kolem 400 kcal, někdy míň, kdyz mám např. V 17:00 větší svačinu, tak pak v 19:30 večeři jen kolem 300 kcal.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
260
9.5.18 23:53
@Pidulka1991 píše:
@kaktusik co veceris??
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4388
9.5.18 23:55

Jinak i ve Jste to, co jite doporucovali druhou veceri. Na Inbody jsem byla, podle vice zdroju jsem mela mit prijem cca jako ty. Inbody mi doporucoval jeste o neco nizsi. Ale nakonec jsem hubla i s prijmem o neco vyssim. Hlad bys mit nemela, zpomaluje metabolismus.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3122
10.5.18 01:41

@kaktusik a co zkusit v tech 22 tvaroh? ten dost zasyti a neni po nem hlad

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13610
10.5.18 06:25

Mně vyzivovy poradce říkal na druhou večeři tvaroh

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
44584
10.5.18 06:33

Jak píšou holky, dala bych si tvaroh, jogurt nebo třeba kefír, ten zasytí a navíc ti dodá i lactobacily. Ovoce bych si na noc nedávala.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16729
10.5.18 06:48

Já si dávám to, co píšou holky…tvaroh, kousek cihly, jogurt a doplňuju zeleninou. Ovoce nee.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3754
10.5.18 07:28

Holky tohle si šéfujete jak? Zjistíte kolik máte mít spotřebu kalorií a kolik má která potravina a podle toho počítáte a jíte? A ty čísla, která jsou právě pro vás získáte jak a kde? To poví jen poradce? Proč zrovna 1650 kcal?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3754
10.5.18 07:32

Já jím zdravé věci na 90%. Nejím: jiné než celozrnné pečivo, uzeniny, tučné, smažené, sladké. Piju čaje a nebo vodu. Nejím večer, nemám hlad, ovoce dopoledne, zelenina zbytek dne. Jím luštěniny, ryby, kuře, hovězí, kvalitní šunku, kotyč, vejce, tuňáka…bla bla bla…cítím se fajn, ale váha mi už stagnuje delší dobu a já bych tak ty 3-4 kg chtěla shodit ještě. Neptejte se prosím na sport. :oops: CHodím pěšky a jezdím na kole. Tak třikrát týdně se hodně protahuju.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
260
10.5.18 07:48

Děkuju za reakce :) samotný tvaroh nejsem schopná jíst, musím tam mít banán, trošku medu nebo podobně, takže to večer asi neklapne. Ale zkusím ten kefír :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3754
10.5.18 07:57
@kaktusik píše:
Děkuju za reakce :) samotný tvaroh nejsem schopná jíst, musím tam mít banán, trošku medu nebo podobně, takže to večer asi neklapne. Ale zkusím ten kefír :)

A co třeba s tím žitným chlebe. Do tvarohu dát pažitku, papriku, česnek, jarní cibulku, šunku…a zbaštit jako pomazánku na chlebíku?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
260
10.5.18 08:15
@kontramatka píše:
Holky tohle si šéfujete jak? Zjistíte kolik máte mít spotřebu kalorií a kolik má která potravina a podle toho počítáte a jíte? A ty čísla, která jsou právě pro vás získáte jak a kde? To poví jen poradce? Proč zrovna 1650 kcal?

Buď se zaregistruj do Kaloricketabulky.cz nebo do jejich aplikace, tam zadas údaje o sobě a vyjede ti, kolik máš sníst. Nebo si můžeš najít na internetu kalkulačky bazálního metabolismu (to je úplný minimum, který tělo potřebuje k základním životním funkcím) a pak si podle toho můžeš spočítat svůj příjem na základě denní aktivity a cíle zhubnout. Jsou na to zase kalkulačky a taky návody na YouTube, podle nich jsem to dělala já.
Nebo jdi na Inbody, to by mělo být nejpřesnější. Je to přístroj podobný váze, mají ho ve větších fitkach a jeho měření by mělo být hodně přesné. Spočítá ti ten bazální metabolismus a doporučený příjem a ty si pak podle toho můžeš stanovit bílkoviny, cukry a tuky a hlídat si to v těch kalor. Tabulkách.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama