Kam napsat v CV dobrovolnickou činnost?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Lana25
Kecalka 333 příspěvků 09.03.19 11:11
Kam napsat v CV dobrovolnickou činnost?

Zdravím, prosím kam mám v životopise napsat dobrovolnickou práci? Normalně do prac. zkušeností?
Děkuju! :kytka:

Reakce:
katintheBOx63
Kecalka 229 příspěvků 09.03.19 11:18

@Lana25 Napsala bych to bud do části pracovní zkušenosti nebo do části Ostatní. Záleží jestli to znamenalo získání zkušeností, které se vyžadují v práci o kterou se ucházím - pak lze zmínit jako pracovní zkušenost, nebo pokud to s ní nesouvisí tak Ostatní. Já napr. pracuji jako analytik a dobrovolnickou činnost - několikaleté doučování matematiky dětí s mentálním postižením, jsem si psala do části Ostatní.

astoret
Ukecaná baba ;) 1617 příspěvků 09.03.19 11:24

@Lana25 pokud by to nějak souviselo s prac.zkušenostmi, můžeš. pokud by to bylo něco nesouvisejícího, tak bych to dala pod osobní dovednosti či volnočasové aktivity (které tam mít můžeš či nemusíš)

lamicina
Ukecaná baba ;) 2143 příspěvků 09.03.19 11:28

Psala jsem do sekce pracovní zkušenosti. Dobrovolnictví bylo v oboru, o který jsem se ucházela. Jinak bych dala do kolonky ostatní.

Sany80s
Kelišová 7226 příspěvků 09.03.19 11:34

Ostatní pracovní zkušenosti.

Ou
Kelišová 6944 příspěvků 09.03.19 13:06

DO samostatné kolonky a jen pokud je relevantní k místu, o které se ucházíš. Respetkive pokud to spolu nesouvisí, tak to jen uveď dvěma slovy do osobních zájmů.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 09.03.19 13:11

Holky otázka trochu mimo. Snad nebudu plevetit téma. Ale pomohlo někomu dobrovolničení k získání práci v oboru? Zda na to zaměstnavatel koukal, nebo mu to bylo jedno. Jedná se o práce v sociálních službách. Zvažuji i kurz, zatím práci nehledám, ve volném čase chci dobrovolničit, abych získala nějakou praxi a měla něco v tom životopise, nové zkušenosti…

PupuP