Kde najít informační zdroj k očkování na covid

Anonymní
14.1.21 08:50

Kde najít informační zdroj k očko na covid

Ahoj,

bydlím v Rakousku, pracuji jako sestra v domově pro seniory, do konce týdne musím říct, zda chci očkování, já sama ho nechci, ale řeším tchýni. Potřebujeme, aby přijela, mám hrozně služeb teď a nezvladame to s mužem kvůli školce. Jde o to, že žijem na vesnici, kde je 0 nakažených, sledujeme to denně, v Rakousku je denně kolem 2 tis nakažených, víc tu lidi dodržují nařízení, tchýně žije v, Praze, takže by pro ni i bylo lepší být tu.

Ale..moje práce, v práci nakažené máme, personál i seniory, takže to můžu přivést domu a to nechci, s ohledem na tchýni, v tomto případě nepřijede. Takže řeším to očkování, kdybych se naočkovala, každý mi tu říká něco jiného, šéf že tím chráním i ostatní a nemůžu to chytnout ani přenášet, můj hausarzt zas, že to chytnout mužů, ale bude to mít lepší průběh, mírnější, ale můžu být i nadále přenašeč. Na jedné lince k očkování, že to chytnout mužů s lehkým průběhem, ale nikoho nenakazim, to je ják u blbych. Ví to vůbec někdo? Není nějaký zdroj, kde zjistit víc, nějaké studie, umím NJ i aj, takže klidně v tom, mně se nedaří nic relevantního najít. Já už proste nevím. Spíš jsem pro ně s tím ať tchýně nejezdí, oba zas že chce za vnoučaty a pomoc nám, že v Praze je toho tolik, jenže ta moje práce je časovaná bomba, denně někdo nové nakažený, u ne je to otázka času, takže nevím, zda to očko na smysl, pokud bych byla dál infekční pro ostatní. Hrozný bordel v tom, i u nás, nikdo nic k tomu pořádně neví 8o jaký na to máte názor, snažím si to nějak srovnat v hlavě.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
283
14.1.21 08:54

Něco jako přenašeč u virových onemocnění neexistuje. určitě se naočkuj a budeš v klidu. a pak dávej pozor, abys to nedonesla domů na oblečení, předmětech… kdyžtak nějaké info je na www.infekce.cz a jestli to chytíš i přes očkování - zatím se neví. všeobecně bys neměla.

• Citovat