Kde studovat dálkově učitelství pro 1. stupeň ZŠ?

Anonymní
6.7.20 19:56

Kde studovat dálkově učitelství pro 1. stupeň ZŠ?

Předem se omlouvám za anonym.
Na začátek uvedu, že nepíšu za sebe. Sama jsem učitelka prvního stupně, tak mám o daném oboru i studiu určité představy, ale od promoce už pár let uběhlo, tak hledáme aktuálnější zkušenosti.
V mém okolí se objevila osoba, která by chtěla učit na prvním stupni. Je to již vystudovaný člověk (v jiném oboru) a uvažuje, že by to chtělo změnu. Má za sebou praxi s prací s dětmi (vedoucí kroužku), má několik učitelů v rodině, tak opravdu nemá zkreslené představy, ale ví, že to je obor, co chce dělat.
Studujete nebo studoval jste někdo v posledních letech učitelství pro první stupeň? Kde?
Jaký je rozdíl mezi celoživotní a dálkovou formou studia?
Hledá školu, kde nebudou hrotit v TV limity a celkově budou mít k dálkařům „tolerantnější“ přístup. Dále preferuje školu, kde jim bude stačit praxe v místě, kde pracuje.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

9
6.7.20 20:20

Já doporučuji Liberec, ačkoli od doby, co jsem tam studovala, se tam také odehrály nějaké změny v programu. Naopak z Ústí jsem odešla právě kvůli tělocvikům, navíc mi jejich přístup připadal celkově neosobní…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22727
6.7.20 21:56

Dělala jsem dálkově Liberec před 15 lety. Tělocvik byl pro dálkaře jen teoreticky, naopak hodně jsme museli dřít klavír, hudební nauku a matematiku, zejména elementární.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
6.7.20 22:24

@hanka.br. jak moc dřou klavír a zpěv? Je i další nástroj? Dá se to zvládnout, i kdyby byl začítek nástroje teď? Má za sebou 8 let hraní na nástroj, ale nic použitelného ve škole.
Nás s klavírem moc nedrtili. Měli jsme cca 60 písniček a konec. Chodila jsem rok před klavírem. Zpěv jsem udělala se slibem, že před dětmi nebudu zpívat :oops:
Matematika tam je jaká? My měli výrokovou logiku a množiny (státnice jsem dělala 10 let zpátky).

• Nahlásit
  • Citovat
22727