Jaká zelenina může být jedovatá?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
NoName88
Stálice 59 příspěvků 01.08.19 20:58
Kdy jaká zelenina může být jedovatá?

Zdravím a prosím zkušené zahrádkáře, ja jsem naprostý amatér, aby mě poradili kdy co může být jedovaté. Zjistila jsem ze cukety můžou být jedovaté obzvlášť kdyz se nechají nárůst moc dlouho a nezalevaji se, to samé okurky. Může to být tak i u rajčat a další zeleniny? Moc nezalejvam spíš jak si vzpomenu. Navíc jsem zjistila že se nemají cukety pěstovat u okrasných dyni a ja je chytře i s hokaido dala k sobě. To jsem ty cukety a hokaido chtěla pro malou. Nějak se ted bojim cokoliv z ty zahrady jist natož z toho vařit malé, protože to zaléjvani nic moc až posledních pár dní se vic snažíme na to nezapominat. No a ty cukety u těch okrasných dyni asi budu muset vytrvat :,(

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
skorotehotna
Zasloužilá kecalka 692 příspěvků 01.08.19 21:03

V životě sem nic takového neslyšela a vůbec by mě to nenapadlo řešit.

Russet
Neúnavná pisatelka 17998 příspěvků 01.08.19 21:04
@NoName88 píše:
Zdravím a prosím zkušené zahrádkáře, ja jsem naprostý amatér, aby mě poradili kdy co může být jedovaté. Zjistila jsem ze cukety můžou být jedovaté obzvlášť kdyz se nechají nárůst moc dlouho a nezalevaji se, to samé okurky. Může to být tak i u rajčat a další zeleniny? Moc nezalejvam spíš jak si vzpomenu. Navíc jsem zjistila že se nemají cukety pěstovat u okrasných dyni a ja je chytře i s hokaido dala k sobě. To jsem ty cukety a hokaido chtěla pro malou. Nějak se ted bojim cokoliv z ty zahrady jist natož z toho vařit malé, protože to zaléjvani nic moc až posledních pár dní se vic snažíme na to nezapominat. No a ty cukety u těch okrasných dyni asi budu muset vytrvat :,(