Kdy říct v zaměstnání, že jsem těhotná?

22.4.20 12:17

Kdy říct v zaměstnání, že jsem těhotná?

Začátek mého těhotenství prožívám v pohodlí (9.t.) Jsem totiž učitelka prvního stupně a nyní (březen - duben 2020) se nemusím vysilovat ve třídě, kde mám ještě k tomu žáka s těžkým adhd, který je dost nezvladatelný, ale teď učím v klidu a online.
Od 25. 5. budou školy otevřené a já mám trochu obavy. Zatím se vůbec neví, jak to bude probíhat, to jsou mé první obavy. Pravděpodobně bude i dopolední a odpolední „výuka“ - spíš hlídání a do toho i online výuka. Skupiny budou různorodé, možná i malotřídní. Já budu ve 3.-4. měsíci. Bylo řečeno, že učitelé, kteří jsou v rizikové skupině (nad 60 let a nemocní) budou pracovat z domu. Proto zvažuji, kdy to říct vedení, aby se včas mohlo rozhodnout, jestli pracovat s dětmi budu nebo ne.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2109
22.4.20 12:23

Ahoj, ja jsem to řekla hned jak jsem se to dozvěděla. U mě bylo plánované, že zůstanu do mateřské, takže měli čas za mě hledat náhradu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10950
22.4.20 12:26

Většinou se to oznamuje po prvním screaningu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20052
22.4.20 12:28

Po prvotrimestralnim screeningu

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
887
22.4.20 12:30
@Cuddy píše:

Taky jsem to tak udělala

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4215
22.4.20 12:32

Tak v tomhle případě, když nejspíš právě teď vedení školy řeší, kdo bude učit ve škole a kdo ne, bych to řekla hned, jelikož jsi podle mě vlastně riziková skupina, ne? :nevim: tak ať s tebou nepočítají :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2
22.4.20 12:38
@Cuddy píše:

Přesně tak.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22.4.20 12:40

Děkuju

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
430
22.4.20 12:41

Mamka pracuje ve škole a u nich se to vždy oznamuje po prvotrimestrálním screeningu

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3555
22.4.20 12:41