Kdy skončit v zaměstnání?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Miska 1990
Nováček 8 příspěvků 04.02.17 00:32
Kdy skončit v zaměstnání?

Dobrý den. jsem v 13+4 a stále pracuji. Pracuji jako obsluha v herně ale začínám z toho být dost unavená děláme dvanactky a i noční. Zajímá mě jestli mě lékař nechá na nemocenské když mi není dobře a hlavně spatne zvládám noční..jiná pracovní pozice pro mě není a bud to musím vydržet a nebo jít na nemocenskou..je to moje první těhotenství a bohužel nevím jak to funguje. moc děkuji za rady :)

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

Russet
Extra třída :D 11702 příspěvků 04.02.17 01:06

@Miska 1990
Já dělala noční, tak jsem donesla papír od gynekoložky a přeřadili mě jen do dvojsměnného provozu. Netěhule si za mě ty noční braly. Ty nemůžeš mít jen denní směny? Na únavu si zvykej, té se jen tak nezbavíš. Pokud jinak nemáš problémy, co by byly na nemocenskou, v práci bych byla.

Miska 1990
Nováček 8 příspěvků 04.02.17 01:09

Mám žaludeční nevolnosti spis je mi proti srsti byt tu v zakourenem prostředí.. :(

Příspěvek upraven 04.02.17 v 01:21

Miska 1990
Nováček 8 příspěvků 04.02.17 01:21

@Russet Mám žaludeční nevolnosti spis je mi proti srsti byt tu v zakourenem prostředí.. :(

Russet
Extra třída :D 11702 příspěvků 04.02.17 01:34

Lze být doma kvůli překážce na straně zaměstnavatele, ale muselo by jít o rizikové pracoviště a on by neměl jinou práci pro tebe. To nevím, jak se bere začuzenà herna. Pro mě fuj a asi bych tam nedělala ani před těhotenstvím.

Miska 1990
Nováček 8 příspěvků 04.02.17 01:36

@Russet moc děkuji za radu zkusím to probrat s lékařem :)

Litta
Extra třída :D 13485 příspěvků 04.02.17 01:50

V zakouřeném prostředí bych tedy jednak ani nezačala pracovat, ale na tvém místě bych hlavně šla na neschopenku hned, jak bych o těhotenství věděla. :nevim: Proč to riskovat?

Miska 1990
Nováček 8 příspěvků 04.02.17 01:57