Kdy vám partner řekl, kolik má peněz?

Anonymní
29.5.16 16:50

Kdy vám partner řekl, kolik má peněz?

S přítelem jsem 2 a půl roku, zatím spolu nebydlíme. Já studuji VŠ, on, protože je o pár let starší a po střední škole šel hned pracovat, už nějaký ten rok dělá a má něco našetřeno. Co se týká peněz, je hodně šetřivý, opatrný a rozvážný. Zhruba před rokem jsem se dověděla, kolik vydělává. Předtím jsem to věděla velmi zhruba, až jednou jsem se při řeči normálně zeptala. Řekl mi to bez nějakých protestů :)
Nemám ale nejmenší ponětí, kolik peněz má na účtu. Ne, že by mi na tom nějak záleželo, nic se ve vztahu k němu nezmění, ať tam má 50 000 nebo milion, ale občas si říkám, jestli už není na čase, mi to říct. Do budoucna spolu plánujeme bydlení (ještě minimálně rok ne, dokud budu studovat, chci bydlet s rodiči), nicméně už teď se tak pokukujeme po bytech i domech, říkáme si, co by se nám líbilo a řešíme i finance…všechno samozřejmě zatím jen teoreticky, ale on pak bude v praxi ten jeho majetek docela podstatný..
Sám o tom nikdy nezačal, a já nevím, jestli budu až moc zvědavá, když se zeptám. Jinak máme fungující vztah, říkáme si všechno, počítáme spolu do budoucna..jenže tím, jak já své peníze kvůli stále trvajícímu studiu nemám (až na něco málo z brigád), je mi hloupé s tím tématem začínat. Kdybych měla aspoň pár desítek tisíc na svém kontě, asi by to taky bylo jinačí. Na druhou stranu si myslím, že bych to po těch 2 a půl letech už o partnerovi vědět mohla.
Jak jste to měli vy, kdy jste si řekli takovéhle věci? Začal s tím partner, nebo vy? Díky za odpovědi a prosím o anonym :)

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1143
29.5.16 16:54

Tak já tgřeba doteď nevím, kolik má můj na svém spořícím účtu, a to je to můj manžel…jsou to jeho naspořené prašule, tak mi do toho nic není…vím o tom, kolik vydělává a máme nastavenou společnou domácnost, domluvené co jak kdo platí a tak, ale kolik si on z otho co mu zbyde dá sám stranou, je přeci jeho věc…

• Nahlásit