Kdy vám začaly mizet cm přes břicho?

Anonymní
2.4.21 09:07

Kdy vám začaly mizet cm přes břicho?

Potřebuju poradit a hlavně namotivovat k pokračování!

Už přes 2 měsíce řeším jídelníček a cvičím 4× týdně. Tělo se pomaličku mění a zpevňuje, ale teda fakt každý cm dolů je boj, ale to je asi už i věkem lehce nad 40. Za mlada jsem měla postavu přesýpacích hodin, ale po té 30 se tuk víc a víc ukládá kolem břicha. To jsem četla, že je hodně časté, že tahle postava má tendenci jít do jablka, což je podle mě to nejhorší rozložení tuku. No a chci se zeptat, jak jste hubly po té 40? Prý problematická partie hubne jako poslední. Kdy můžu očekávat zpět vosí pas :mrgreen:?

Trošku to znát sice je i přes to břicho, ale kurňa, už bych chtěla vidět lepší výsledky!!!

Prosím jen ze zkušenosti, ideálně 35 +, protože tak nějak do toho věku mně stačilo se dva dny nenavečeřet a břicho bylo zase v pohodě. Pak už se hubne mnohem hůř, ač jsem tomu nevěřila. Takže pětadvacítky, prosím, nepište, jen by mě to rozčílilo, jak to máte snadné :mrgreen:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
15996
2.4.21 09:18

No pokud nejsi extrémně obézní, nebo nezadržuješ vodu, ale hubneš tak jak máš a pálíš přitom tuky, tak to zas až tak rychle nepůjde. A to že to jde pomalu ukazuje na to, že to možná děláš dobře, pokud jíš dostatečně s vhodným rozložním živit.

Pokud ti dřív stačila dva dny hladovka, tak nešlo o spalování nadbytenčého tuku, ale zbavení se zadržné vody, nikoliv nadbytečného tuku.

Zajdi někam na in-body (třeba v lékárnách) a zjiti jak to máš se skladbou těla a jak se ti to průběžně mění - přípdně si pořiď diagnostickou váhu, která to měří.

A pokud ti čirou náhodou zůstalo břicho po porodu, poptej se u doktora, jestli to není diastáza.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13
2.4.21 12:40

Taky záleží, co cvičíš. Já měla pěkné břicho asi po půl roce cvičení (plus samozřejmě rozumný jídelníček), ale opravdu vyrýsované břicho přišlo až když jsem začala běhat a k posilování přidala víc kardia. Chce to zkrátka pohyb při vysoké tepové frekvenci

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
292
2.4.21 12:49

@aajuska díky! Běh chci taky postupně zařadit, ale musím pomalu. Z kondice v záporných hodnotách se pomalu začínám dostávat na nulu, takže to chvíli potrvá. Navíc když jsem kdysi běhala, tak mně nejvíc vyhovoval dlouhý pomalý běh, což je spousta času, musím si to trošku přeorganizovat. Jak dlouhé trasy běháš?
Týjo ale půl roku :cert:, to je doba. Je mi jasný, že to trvá, ale už aby to bylo :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
3.4.21 00:12

Mě to trvalo 3-4 měsíce, potřebovala jsem se k i tomu „projíst“. Běhání cca 3-4×týdně, zdravý jídelníček: hodně bílkovin, na mě platí jíst 5× denně. Váhově jsem nešla moc dolů, ale svaly jsou těžší, pas se vyrýsoval. Je to těžce vydřené, ale cítím se mnohem lépe, zdravěji. Je mi 37 a je to boj, už to nejde tak jako ve 20 :lol: Hodně mi pomohly kalorické tabulky, kde si hlídáš příjem a vidíš kolik bílkovin, sacharidů apod. Kolikrát mám co dělat, abych to ujedla.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
3.4.21 09:40
@Anonymní píše:
Mě to trvalo 3-4 měsíce, potřebovala jsem se k i tomu „projíst“. Běhání cca 3-4×týdně, zdravý jídelníček: hodně bílkovin, na mě platí jíst 5× denně. Váhově jsem nešla moc dolů, ale svaly jsou těžší, pas se vyrýsoval. Je to těžce vydřené, ale cítím se mnohem lépe, zdravěji. Je mi 37 a je to boj, už to nejde tak jako ve 20 :lol: Hodně mi pomohly kalorické tabulky, kde si hlídáš příjem a vidíš kolik bílkovin, sacharidů apod. Kolikrát mám co dělat, abych to ujedla.

S těmi tabulkami - je hodně důležité si nastavit správný energetický příjem s ohledem na pravidelné cvičení. Na netu najdeš hodně zajímavých fitness stránek s výpočtem. Vlastně jsem zjistila, že jsem kolikrát jedla málo a tělo si zřejmě drželo zásoby, proto nehublo, plus voda, jak už je tady také psáno. A poctivě každou porci vážit. Přeji úspěch!

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
3.4.21 10:53

Já hubnu v 50 letech, jsem postava jablko, chodím do obezitologické ambulance. A sám doktor i nutriční terapeutka mi oba řekli, že v tomto věku je břicho opravdu problém. Řekli mi, že bych musela opravdu hodně zhubnout, aby šlo dolů i břicho. Za půl roku jsem dala dolů 8 kg a 7 cm v pase.
Ty jsi o dost mladší, tak předpokládám, že to bude u tebe lepší. Ale jasně že horší než ve 20.

  • Citovat
  • Nahlásit
4156
3.4.21 15:01

Je mi 40 plus a s lehkým rozjezdem, který nepočítám (chůze, běh), jsem poslední 3 týdny dala i cvičení (fittnes, cílené na pořádné zapocení, tak 5 x týdně), rychlá chůze, ladím jídelníček za pochodu. Pas hrůza (ze 72 kg chci na 65 - 3, ve kterých jsem se cítívala dobře) Diagnostická váha ukázala za 14 dní úbytek půl procenta tuku a půl procenta svalů přibylo. To zatím nemá žádnou hodnotu, uvidím, co třeba za měsíc, dva.
Ale cítím pevnější stehna, tělo přestává být úplný rosol, ale je menší rosol. Tak vytrvávám, ale hergot, chápu tě, taky jsem čekala lepší výsledky.
Hlavně váha je pořád stejná… na desetiny, nekecám :-(
Tak vytrvejme!
NiKi

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4156
3.4.21 15:02

Ještě chci napsat, že si myslím, že my, co jdeme ze záporné kondičky na nulu, pocítíme razantní skok, až se dostaneme na tu nulu a z ní do plusových čísel…
Dlouho mrzne, mrzne a led zůstává… ale pak přijde ta nula a dějou se zázraky.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2123
3.4.21 15:05
@Anonymní píše:
Za půl roku jsem dala dolů 8 kg a 7 cm v pase.

To je dobré, já jsem při svém hubnutí dal dolů 18 kg a 13cm v pase. Teď to již 4 roky udržuji a jsem spokojen.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
3.4.21 17:05
@NiKina píše:
Ještě chci napsat, že si myslím, že my, co jdeme ze záporné kondičky na nulu, pocítíme razantní skok, až se dostaneme na tu nulu a z ní do plusových čísel…
Dlouho mrzne, mrzne a led zůstává… ale pak přijde ta nula a dějou se zázraky.

Díky, to by bylo fajn! Já cvičím 2 měsíce, chci přidat běh, tak snad. Nohy pevnější, zadek taky, byť mně přijde, že rozhodně ne menší, ale ty pneumatiky kolem pasu, to je prostě hrůza. Pro mě nejhorší. Vždy jsem měla štíhlý pas, nebo teda dobře, ještě tak do 35 ano a když jsem se chvíli urvala ze řetězu, tak za pár dní se to začalo lepšit a být znát. Teď dva měsíce a váha se taky nehla, už se nevážím, protože to je fakt demotivující. Aspoň trošku ty nohy jsou vidět, jinak mizérie. Snad do léta to bude znát :kytka: Moc to přeju i Tobě, člověk maká a výsledky aby hledal pod lupou, co?! :mrgreen:

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
3.4.21 17:07
@Anonymní píše:
S těmi tabulkami - je hodně důležité si nastavit správný energetický příjem s ohledem na pravidelné cvičení. Na netu najdeš hodně zajímavých fitness stránek s výpočtem. Vlastně jsem zjistila, že jsem kolikrát jedla málo a tělo si zřejmě drželo zásoby, proto nehublo, plus voda, jak už je tady také psáno. A poctivě každou porci vážit. Přeji úspěch!

Děkuji a i Tobě přeju, ať se to hýbe!
Mně jíst 5× denně nevyhovuje, nemám ráda ty časté a malé porce. Ale každá jsme jiná. Snad už se to trošku hýbne. Co tak čtu, tak ty 3, 4 měsíce jsou asi nutné si „protrpět“ :?

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat