Kdy začít s cvičením nohou a zadku po porodu?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
niskey
Kecalka 261 příspěvků 15.01.18 14:59
kdy začít s cvičením nohou a zadku po porodu?

Ahojky ženy kdy jste začali s cvičenám po porodu? :) s břichem budu muset jestě počkat vím :) ale co nohy a zadek na zpevnění kdy jste začali? :) děkuju za rady


Reklama

Reakce:
 
lentilka248
Kelišová 6413 příspěvků 1 inzerát 15.01.18 15:46

Řekla bych nespechat.. Stačí rychlá chůze.. Chůze do schodů.. A doporučuji stránky Iva fis, tam je toho o poporodní cvičení hodně..

 
elen-ka
Extra třída :D 11889 příspěvků 1 inzerát 15.01.18 16:06

@niskey s vyloženě posilováním jsem začala tak rok po porodu a pak rychle přestala, páč jsem otěhotněla znovu, ale chodila jsem s kočárkem na procházky - pěkně svižně, klidně hodinu, dvě hodiny.

 
Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 32861 příspěvků 10 inzerátů 16.01.18 14:20

Jak už ti napsaly holky výše, nic neuspěchat a nic nepřehnat. Záleží na tvém zdravotním stavu. Začít s procházkami s kočárkem, pokud je ti dobře, tak můžeš hned. S cvičením bych začala protahovacími cviky, taky můžeš začít hned, posilování, zvlášť tam, kde zapojuješ břicho, s tím bych počkala po šestinedělí a opatrně, co ti tělo dovolí.

 
lentilka248
Kelišová 6413 příspěvků 1 inzerát 16.01.18 14:39

Jinak co ještě doporučuji, je pánevní dno.. Po prvním porodu jsem to nějak neřešila, a dost se to vymstilo v průběhu druhého těhotenství.. Po druhém jsem cvičila snad od porodnice a vyplatilo se.. Ve třetím těhotenství to dost oceňuji.. Po porodu plánuji procházky s dvojkocarem, později něco udělat s diastazou, kterou jsem nestihla dát do pořádku a jinak nepotrebuji nic.. Váhu jsem zatím měla vždy svoji do 14 dní a pak jsem šla pro mě do nepohodlneho mínusu.. Bydlime ve 2.patre bez výtahu, na nohy a zadek stačí.. Celé těhotenství to dávám tak 10× denně, se 3.detmi asi ještě přidám (nenosím větší zátěž najednou)..

 
Katˇula
Ukecaná baba ;) 1289 příspěvků 16.01.18 20:57

No to záleží co jsi dělala v těhotenství…
Hned po porodu začni pánevní dno. Podsazování pánve v leže atd. Kočka a různé prohábýní a zvedání nohy a ruky… Výpady bych dala až po 6ti nedělí. Je tam potřeba břicho.. Ono když si lehneš na bok a máš položenou ruku pod hlavou a celá se hooodně vytahuješ a třeba zvedáš kousek horní nohu.. Vše pod kontrolou a nic nepřehánět.
Hodlky se mi vrací na lekce pilates hned po 6ti nedělí. Ale to hodně záleží jak se cítíš a co poradí doktor…


Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Aby bylo mateřství jen samá radost!

Objevila jste dvě čárky na těhotenském testu poprvé nebo kolem vás už běhá... číst dále >

Do plavek s eMimino.cz: Tipy na zdravé recepty přímo od výherkyň

Jaká zdravá jídla vedou v domácnostech výherkyň naší soutěže o hubnutí pod... číst dále >

Články z Expres.cz

„Černoši a buzny,“ zuří veřejnost: Rakouské dráhy si novou reklamou dost naběhly

Chtěly jít naproti různorodosti a pestrosti, ve finále to za novou reklamní... číst dále >

„Kazatel“ Klus se lidem začal zajídat: Nepolitikař a jen zpívej, vzkazují mu!

Najít tu správnou míru. To kdyby Tomáš Klus (32) uměl, nemusel by teď řešit,... číst dále >

Články z Ona Dnes

Módní bible Vogue přichází do Česka, titulní stránka patří Olze Havlové

Poprvé v historii se magazín Vogue objevuje v československé verzi. První... číst dále >

Soutěž Léto v plavkách má vítěze druhého kola

Plavky jsou pro nás nepostradatelnou součástí léta. Na pláži u moře, u... číst dále >


Reklama