Reklama

Kdy začít s cvičením nohou a zadku po porodu?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
niskey
Kecalka 269 příspěvků 15.01.18 14:59
kdy začít s cvičením nohou a zadku po porodu?

Ahojky ženy kdy jste začali s cvičenám po porodu? :) s břichem budu muset jestě počkat vím :) ale co nohy a zadek na zpevnění kdy jste začali? :) děkuju za rady


Reklama

Reakce:
 
lentilka248
Kelišová 6423 příspěvků 15.01.18 15:46

Řekla bych nespechat.. Stačí rychlá chůze.. Chůze do schodů.. A doporučuji stránky Iva fis, tam je toho o poporodní cvičení hodně..

 
elen-ka
Extra třída :D 12047 příspěvků 8 inzerátů 15.01.18 16:06

@niskey s vyloženě posilováním jsem začala tak rok po porodu a pak rychle přestala, páč jsem otěhotněla znovu, ale chodila jsem s kočárkem na procházky - pěkně svižně, klidně hodinu, dvě hodiny.

 
Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33144 příspěvků 10 inzerátů 16.01.18 14:20

Jak už ti napsaly holky výše, nic neuspěchat a nic nepřehnat. Záleží na tvém zdravotním stavu. Začít s procházkami s kočárkem, pokud je ti dobře, tak můžeš hned. S cvičením bych začala protahovacími cviky, taky můžeš začít hned, posilování, zvlášť tam, kde zapojuješ břicho, s tím bych počkala po šestinedělí a opatrně, co ti tělo dovolí.

 
lentilka248
Kelišová 6423 příspěvků 16.01.18 14:39

Jinak co ještě doporučuji, je pánevní dno.. Po prvním porodu jsem to nějak neřešila, a dost se to vymstilo v průběhu druhého těhotenství.. Po druhém jsem cvičila snad od porodnice a vyplatilo se.. Ve třetím těhotenství to dost oceňuji.. Po porodu plánuji procházky s dvojkocarem, později něco udělat s diastazou, kterou jsem nestihla dát do pořádku a jinak nepotrebuji nic.. Váhu jsem zatím měla vždy svoji do 14 dní a pak jsem šla pro mě do nepohodlneho mínusu.. Bydlime ve 2.patre bez výtahu, na nohy a zadek stačí.. Celé těhotenství to dávám tak 10× denně, se 3.detmi asi ještě přidám (nenosím větší zátěž najednou)..

 
Katˇula
Ukecaná baba ;) 1289 příspěvků 16.01.18 20:57

No to záleží co jsi dělala v těhotenství…
Hned po porodu začni pánevní dno. Podsazování pánve v leže atd. Kočka a různé prohábýní a zvedání nohy a ruky… Výpady bych dala až po 6ti nedělí. Je tam potřeba břicho.. Ono když si lehneš na bok a máš položenou ruku pod hlavou a celá se hooodně vytahuješ a třeba zvedáš kousek horní nohu.. Vše pod kontrolou a nic nepřehánět.
Hodlky se mi vrací na lekce pilates hned po 6ti nedělí. Ale to hodně záleží jak se cítíš a co poradí doktor…


Reklama

 Váš příspěvek
Reklama

Reklama

Poslední články

České porodnice nedodržují standardy pro podporu kojení, ukázal průzkum

Jak před pár dny informoval portál iDNES.cz, porodnice by podle UNICEF a... číst dále >

Rakovina prsu může postihnout každou ženu. Včasné odhalení je klíčové

Říjen je celosvětově označován jako měsíc boje proti rakovině prsu. Cílem... číst dále >

Články z Expres.cz

Záhada Jágrových kalhot: Lidé si všímají nabušeného rozkroku, jak je to doopravdy?

Dvě zřejmě největší fotbalové legendy Petr Čech a Pavel Nedvěd a hokejový bůh... číst dále >

Ovčáčkovi tleskali v Máte slovo: Prezident už nebude nikam kandidovat, uklidnil

Je to muž, který miluje záři reflektorů a projevy na veřejných místech.... číst dále >

Články z Ona Dnes

Příběh Jaroslava: Svatba, nebo rozchod. Nedokážu se rozhodnout

V životě by mě nenapadlo, že se dostanu do situace, kdy si nebudu vědět rady... číst dále >

Říkali, že je na ni moc starý. Ona se s ním rozhodla mít dítě

Rodina byla proti, cizí lidé je pomlouvali, ale jim bylo jedno, že je mezi... číst dále >