Když mám v práci výpověď ale chci jít na mateřskou

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Katty1111
Nováček 10 příspěvků 08.03.19 08:24
Když mám v práci výpověď ale chci jít na mateřskou

Ahoj chtěla bych se zeptat byla jsem student a od 1.8.2017 do 16.7.2018 jsem pracovala ve fabrice a pak jsem se s pritelem odstěhovala a začala jsem v novém zaměstnání od 16.7.2018 jenže jsem pak náhle s pritelem otěhotněla a šla jsem na neschopenku od 4.10.2018. Paní vedoucí mi pak poslala dopis ze mi dává výpověď že jsem nesplnila 3 měsíce zkušební doby. A proto bych se chtěla zeptat kam mám dát papír na mateřskou nebo rodicak když mám v práci danou výpověď ale jsem tam v ochranné lhůtě a jestli vůbec mám nárok na mateřskou. Děkuji moc za pomoc ????. Vůbec si nevím rady.

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
Martha03
Zasloužilá kecalka 705 příspěvků 08.03.19 08:30

Ahoj. Abys měla nárok na mateřskou musíš být ucastna na pojištění po dobu minimálně 270 dní. Ochranná lhůta je stejně tak dlouhá jako poslední zaměstnání takže pokud jsi tam byla tři měsíce ochranná lhůta byla stejně dlouhá, obávám se tedy, že nárok mít nebudeš. Nejlepší ale bude když si zajdes na sociální a zeptáš se tam. V případě rodičovského příspěvku se žádá na úřadu práce, je třeba vyplnit dokumenty jenž jsou k dispozici i na mpsv.cz.

karkarka
Závislačka 3483 příspěvků 08.03.19 08:35

Na materskou narok nemas.takze az rodicak po porodu.

eumedon
Extra třída :D 14515 příspěvků 08.03.19 09:00
@Katty1111 píše: … pak jsem se s pritelem odstěhovala a začala jsem v novém zaměstnání od 16.7.2018 jenže jsem pak náhle s pritelem otěhotněla a šla jsem na neschopenku od 4.10.2018. Paní vedoucí mi pak poslala dopis ze mi dává výpověď že jsem nesplnila 3 měsíce zkušební doby…