Ket následující měsíc po nevydarenem ivf

24
9.7.21 12:01

Ket následující měsíc po nevydarenem ivf

Ahoj holky, mam po 3.ivf které se nepovedlo - potvrzeno z krve. Nyní přemýšlím o ketu následující měsíc čili bez přestávky. Mame ještě 4 embryjka v chladku. Jsem v pracovní neschopnosti kvůli ivf. Když ji přeruším a půjdu do práce, tak bych si nejspíš musela zase vzít neschopenku třeba na těch 14 dní. A to právě nevím kdy bych to zase riskla, pracuji jako dělnice u pasu s rozbuskami. Najde se tu některá která podstoupila ket hned po ivf. Zajímají mě vaše názory. Je to dobrý nápad nebo je lepší počkát a dát si oraz od hormonů? :zed:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
28
9.7.21 12:23

Ahoj,
1. ivf jsem mela v listopadu 2020, zustalo jen 1 embryo, ktere se neuchytilo pro neprostupnost hrdla.
2. ivf po odstraneni překážek ted v cervnu. ET se opet nezdaril, ale zbylo 5 kvalitnich k zamrazeni.
Pri kontrole po ET jsem se hned domluvila na KET, takze pak jen pri ovulaci Ovitrelle a po 6 dnech KET. Ted jsem 2. den po :)
Podle me, v pripade, ze jich mame vic, neni nac cekat.
Mne treba ty hormony nic nedelaly, citila jsem se normalne fit.
V prirozenem cyklu je mozna vetsi sance, nejsme tak psychicky i fyzicky vystaveny z odberu, injekci atd.
Ja jsem si to uzila a rozhodně lepsi nez furt cekat… Ale jestli se nezdari ani tento 3. pokus, tak si dam pauzu a pujdu az po prazdninach, stejne maji v car rekonstrukce.
Radeji bud doma, relaxuj a bez do toho hned! :) taky zalezi na veku, ja 34, v car od 32 a pekne to leti…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24
9.7.21 13:41

Já mám 28 let, tohle bylo 3.ivf v jinem car v Olomouci. Předtím 3 roky v ivf zlín. Celkem tenhle problém řešíme téměř 5 let bez 3 měsíců. Výsledek je jen pozitivní tt a následný spontánní potrat v 6.tt.
Od té doby nic. Tak právě nevím. Když už jsem doma. V pondělí jedu do Olomouce, třeba budu chytřejší.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1705
9.7.21 13:54