Klacid - nevolnost a pocit na zvracení

Anonymní
30.10.20 22:25

Klacid - nevolnost a pocit na zvracení

Zdravím, doktorka mi napsala Klacid 500 na angínu - v krku mě nebolí, necelý týden teploty 37,5, krev v pořádku.. Včera večer po první tabletce se mi udělalo špatně od žaludku, tlačilo to a bylo to nepříjemné, dopoledne byly menší potíže a teď po 2 hodinách co jsem si ho vzala znovu, tlačí v žaludku a k tomu se přidává velký pocit na zvracení, jak kdybych to cítila už v krku, včera jsem si ho vzala asi 2 hodiny po jídle a dneska hned po jídle..
Vím, že by se antibiotika měla dobrat, ale i přes toto? Děkuji..

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9309
30.10.20 22:29

Já na Klacid měla reakci ještě horší. Půl hodiny až hodinu po spolknutí neskutečná zimnice, třes celého těla, pocit na omdlení a neskutečné a nekončící zvracení. Už jsem reakci na jedna antibiotika takovou měla, takže jsem ho okamžitě vysadila a druhý den běžela pro jiná. Na druhou stranu, trávicí problémy patří mezi nejčastější vedlejší účinky antibiotik :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3117
30.10.20 22:30

Po Klacidu může být nevolnost, říká to dost lidí. Můžeš zavolat doktorce ať ti dá něco jiného, ale zase nevolnost není nic co by se nedalo vydržet. Na angínu je tedy nejlepší volba penicilin. Pokud nemáš alergii. Ten se snáší líp.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
734
30.10.20 22:32

A crp ti dělala? Asi má nějaký důvod ti předepsat Klacid i když máš jiné potíže. Nebo ne? Co ti vlastně je? :nevim: Že tě po antibiotikách tlačí v žaludku přece nemůžeš brát jako vedlejší účinek. 8o

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17477
30.10.20 22:36

Dítě mi ho vždycky vyzvracelo, museli jsme kvůli tomu antibiotika měnit.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.10.20 22:56

@Lucka1111 Bohužel mám alergii na penicilin..

@prejeta_zaba No crp, nic mi nedělala.. Jenom koukla do krku a předepsala antibiotika, i když až na mírně zvýšenou teplotu nemám příznaky (přišla jsem tam ještě k tomu s úplně jiným problémem).. V krku nebolí, nejsem zahleněná..

Ale každopádně čekám, že to každou chvílí půjde ven, takhle mi po antibiotikách ještě nebylo..

  • Citovat
  • Nahlásit
23682
30.10.20 23:57

Tak mě po klacidu tlačil žaludek. Myslím, že sem to kdysi, když jsem ho brala, vyřešila tím, že sem se před braním víc najedla a to mi žaludek ustálilo. Ale je to už pár let co sem měla antibiotika, tak si to pořádně nepamatuju. Každopádně, spíš než na netu, bych se poradila s doktorem ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
MaM
198
31.10.20 00:12

A jak moc velkou alergii na penicilin máš? Pokud problémy s dýcháním či něco podobného, tak samozřejmě nebrat. Já měla kožní problémy po penicilinu, vyrážku po celém těle, ale doktorka mi přesto jako nejlepší a zároveň nejmíň škodlivý napsala Penicilin - a to společně s Dithiadenem, a krásně se to zvládlo.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
31.10.20 01:04
@MaM píše:
A jak moc velkou alergii na penicilin máš? Pokud problémy s dýcháním či něco podobného, tak samozřejmě nebrat. Já měla kožní problémy po penicilinu, vyrážku po celém těle, ale doktorka mi přesto jako nejlepší a zároveň nejmíň škodlivý napsala Penicilin - a to společně s Dithiadenem, a krásně se to zvládlo.

Právě problémy s dýcháním, jakoby se mi uzavíralo hrdlo.. Ráno budu volat teda na pohotovost (byla jsem na ambulanci) tak uvidím co mi řeknou, kdyžtak se projedu pro nové no..
Ale I tak co jsem četla, nechápu proč mi dávala tu silnou 500.. Prý mám prosáklé hrdlo, takže mám angínu.. No ale budu jít věřit, tak jsem zvědavá co mi řekne :mrgreen:

  • Citovat
  • Nahlásit
1926
31.10.20 04:36

Jo, taky je mi po něm blbě, bohužel, je to jedno z mála antibiotik, co mi vždy a rychle zaberou. Řeším to tak, že se nejdřív najím, to mi hodně pomáhá. Ale občas stejně :poblion:, no co už.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3117
31.10.20 13:54
@Anonymní píše:
Právě problémy s dýcháním, jakoby se mi uzavíralo hrdlo.. Ráno budu volat teda na pohotovost (byla jsem na ambulanci) tak uvidím co mi řeknou, kdyžtak se projedu pro nové no..
Ale I tak co jsem četla, nechápu proč mi dávala tu silnou 500.. Prý mám prosáklé hrdlo, takže mám angínu.. No ale budu jít věřit, tak jsem zvědavá co mi řekne :mrgreen:

500mg 2× denně je normální dávka pro dospělého, nedá se dát slabší, to by bylo k ničemu. Jestli máš alergii na penicilin tak je klacid ideální. Ještě by šel dát na angínu dalacin, případně nějaký cefalosporin (ale tam může být zkřížená alergie).

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
967
31.10.20 14:09

Já to měla taky, vydrzela jsem ho brat asi tři dny i přes nevolnosti, pak vysadila a modlila se, abych nemusela pro další. Po těch trech dnech jsem se tedy začala i osypavat 8o Jinak to beru jako alergickou reakci, zvláště, když mas i tu dušnost. Raději to už vždy uváděj jako alergii. Já už hlásím všude, ze mám alergii na peniciliny, tetracykliny a cefslosporiny, po všech jsem měla bud vyrážky nebo jejich kombinaci s tou nevolnosti (fuj, to ten klacid byl absolutně nejhorší ze všech). Snažím se léčit vitamínem C a jinými přírodními prostředky a už několik let mi to zabírá :lol: Dělám vše pro to, abych antibiotika nemusela už nikdy užívat pokud možno, a to jsem byla vždy “anginova”, asi si to už vybralo na těle svou daň, že ta antibiotika nesnesu, takže při nějaké potíži zalehnu ihned, ať je to pryč. Jediné, co mi nevadilo, byl bioparox, ten jsem měla vždy jako lék poslední záchrany jakožto lokální antibiotikum, ale bohužel ho přestali prodávat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama