Klion D 100 a pálení během užívání

Anonymní
5.4.21 12:02

Klion D 100 a pálení během užívání

Ahoj, máte někdo zkušenosti s lékem Klion D 100? Začala jsem mot pálení v pochvě, a tak mi doktorka napsala tyto tablety.. Mám za sebou už 5 tablet a stále mě to dole pálí.. Většinou ráno a večer.. Vždy, když jsem měla tyto problémy, tak mi léky vždy hned pomohly ale klion teda vůbec.. Mám strach, protože po dobrani mám dostat MS a pak mě čeká KET (transfer embrya), tak se bojim aby to nedopadlo špatně, pokud to bude stále pálit. Děkuji

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
5.4.21 12:11

Mě Klion hrozne palel. A dokonce druhy den užívání jsem začala hrozne krvacet - na pohotovosti mi řekli, ze to občas děla.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat