Klion-D - zhoršení po 5 dnech?

Anonymní
20.1.20 19:00

Klion-D - zhoršení po 5 dnech?

Ahoj. Cca 4 měsíce se trápím s všemožnými svěděním, pálením a tak, po 3 měsících mi dr. konečně udělal stěry a našel tam nějaký bakterie. Ty se přeléčily 10denními atb a po atb se mi rozjelo znovu svědění - pravděpodobně kvasinky. Na ty mi dal Klion-D 100 na zavádění 10 dní, mazat se clotrimazolem a poté mám brát laktobacily. Nojo, dnes to je 5. den braní Klionu a od odpoledne mám pocit, že se to nějak horší :think: Tak zvláštně to svědí a někdy pálí, tak nevím… v nějaké diskusi jsem četla, že to dělat může, že se ta pochva dezinfikuje, ale já už fakt nevím :think: Dr mi řekl, že po těch atb jsou ty bakterie spolehlivě pryč, předepsal na ně přesně to, co je 100% zničí.. co myslíte s tím Klionem, je to normální? :think: Jinak s ním není žádný problém, dokonce jsem měla pocit, že se to po 4. tabletě začalo lepšit :think:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
20.1.20 19:47

Vážně nikdo nemá zkušenost? :(

  • Citovat
  • Nahlásit
468
29.3.20 12:30

Ahoj nevim zda to jeste plati ale ja je mam taky. Spatne se mi zavadi takze mi kousek furt kouka ven a pali me docela. Taky nevim zda je to normalni :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat