Knírek po vysazení antikoncepce

468
22.3.18 11:13

Knirek po vysazení antikoncepce

Jsem tři měsíce po vysazení HA a začal se moc dělat knírek :,(. Nikdy jsem s tím problem neměla, ale brala jsem ji fakt dlouho. Je to tím? :?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
667
22.3.18 11:19

A co je za problém, má to většina holek. Kup si epilacni pásky a za deset sekund je problém vyřešen :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
468
22.3.18 11:21

Já to nikdy resit nemusela a skubat si ho fakt nebudu. :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
32
22.3.18 11:22

Některé ženy to tak mají normálně, možná to byl akorát spouštěč, jak jste najednou měla více hormonů. Můžete použít epilační pásky, nebo použít metodu IPL (odstranění chloupků pulzním světlem).

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20807
22.3.18 11:23
@Jagwa píše:
Já to nikdy resit nemusela a skubat si ho fakt nebudu. :roll:

Tak si to nech :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
468
22.3.18 11:26
@radkka píše:
Tak si to nech :mrgreen:

Taky že jo :) lepší než to mít rudý nebo pupínky. Jen me zajímalo, jestli to je tim ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
667
22.3.18 11:27

@Jagwa právě jsem si knirek odstranila a nic rudého nemám ani pupínky 8o

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20807
22.3.18 11:32
@Jagwa píše:
Taky že jo :) lepší než to mít rudý nebo pupínky. Jen me zajímalo, jestli to je tim ;)

Já si epiluji nohy a podpaží a nic rudého nemám, pupínky také ne :think: asi to umím :mrgreen: když ti přijde žena s vousy lepší… Ano, zřejmě to bude hormony.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19086
22.3.18 11:50

Já si občas knírek natřu depilačním krémem na obličej, vydrží to dlouho a nic červenýho nebo pupínky tam nezbyde :mrgreen: lepší než mít vousy a ano nejspíš to bude hormonální

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7381
22.3.18 12:11

@Jagwa Nevím jestli to může být antikoncepci…ale knira má hodně žen…některé si ho odstraňují a některé na to kašlou a kníra mají skoro jako chlapi…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3242
22.3.18 12:42
@Jagwa píše:
Taky že jo :) lepší než to mít rudý nebo pupínky. Jen me zajímalo, jestli to je tim ;)

Nechci se vměšovat, ale myslím si, že knir ci jakýkoliv vous na tvářích, by měl zůstat čistě vysadou muzu :think: :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3462
22.3.18 12:54

.

Příspěvek upraven 31.05.20 v 22:27

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Verun83
22.3.18 14:29
@Vladimirovna píše:
@Jagwa právě jsem si knirek odstranila a nic rudého nemám ani pupínky 8o

Cim odstranujes? Ja mam teda svetle chloupky na knirku. Ale stejne to vidim. Posledni roky tech chloupu nejak narostlo. Za chvili to nebude knirek, ale knir :mrgreen: :lol:

  • Citovat
  • Nahlásit
7043
22.3.18 14:34
@Včelička992 píše:
Pokud mas fakt vyrazny knirek, tak si ho depiluj. Na tom nic neni. Dneska je to jako kdyby sis holila nohy, takze zadny stres. Pokud ti to naopak vyhovuje, tak bych si nechalanarust jeste bradkua mozna se nekomu zalibis :D

ale fuj :P

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Verun83
22.3.18 14:34

Zakl.to bude hormonama

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama