Kolik cm ještě porostu?

1
11.7.21 21:36

Kolik cm ještě porostu?

Zdravím, asi to zde úplně nepatří, ale nevím kde jinde se zeptat. Zajímá mě kolik cm ještě porostu a jestli vůbec. Je mi 14, jsem holka a měřím cca tak 165 nebo 166 cm. Výška mojí mamky je 173 cm a taťky 192. Chtěla bych alespoň těch 170, protože jsem vždycky chtěla být vyšší a přijde mi to pěkné. První menstruaci jsem dostala až teď v únoru tak nevím jak moc ještě povyrostu. Mamka vždycky říkala, že budu mít tak 176 a i podle různých kalkulaček mi to vychází. + mám ještě skoliozu páteře, takže mám špatné držení těla atd. Je tedy možné, že až se páteř srovná, přidá mi to pár cm navíc?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
531
11.7.21 22:06

Ahoj, já myslím že určitě. Ale nejsem lékař :mrgreen:. Pokud jsi ms dostala až teď. Já ms dostala ve 12 a během toho roku po ms jsem vyrostla o 9 cm, mám z toho skoliózu. Od 13 měřím pořád stejně. 169cm. Měli jsme holku na základce, kde její rodiče měřili 176 a 189 cca…prostě čahouni. Ona až do 8 třídy nejmenší. Pak to dostala a je z ní žirafa, troufni si říct že 178 má.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2122
11.7.21 22:09

Detska lekarka nam rikala, ze po prvni menstruaci uz divka vyroste jen cca 2 cm. Vyjimky asi jsou, ale co tak vim podle sebe a blizkych, tak mela pravdu.

Příspěvek upraven 11.07.21 v 22:09

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
531
11.7.21 22:09

Moje máma má asi 162 a táta 180

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
531
11.7.21 22:12

@jednoslunicko jj říká. Taky jsem byla překvapená když máma vyhrabala můj očkovák a já tam za rok viděla 9 cm. A pak začal ten problém se zády.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1147
11.7.21 23:56

Nad 170 to dáš, jediné, co je na škodu jsou cigarety a alkohol - kuřáci a kuřačky u nás málokdy překročili 170, i když rodiče měli normální výšku.