Kolik energie přijímat, abych hubnula?

Anonymní
18.5.20 17:02

Kolik energie přijímat, abych hubnula?

Ahojky holky, potřebovala bych poradit. Vážím 81.6 je mi 29 let a výška 168 cm. Mám výsledek složení těla, ale opravdu nevím, kolik kJ bych měla přijímat, abych hubnula a jake složení potravin - bílkoviny, sacharidy, tuky. 8o už si připadám jako vul a nechci neustále experimentovat. Poradi mi prosím některá z vás? Budu moc rada :hug: jinak zhruba 2* týdne na kole, 1-2* týdne jízda na koni - každý den pohyb kolem koní včetně krmení (přenášení cca 60 kg sena přes 500 m), 2* denně procházky s pejskem. Sladké nejím ani nesladim. (Už jsem zhubla ze skoro 100 kg a dál už mi to nejde delší dobu) :,( prosím anonym - jsou to pro mě citlivější údaje. Dekuji

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

5973
18.5.20 17:19

Mám +- jako ty a sakra to už je tak vysoké BMI? :lol: :zed: Hele doporučuji nechat si sepsat u odborníka jídelníček, jestli tápeš. Já tak nějak vím, co má kolik KJ, ale nejsem schopná to nějak uhlídat. Jídlo je má láska :mrgreen: takže jen cvičím, aby se to netřepalo a mělo nějaký tvar. ;)

ttt

Mikina

fda 180 Kč
  • 40, 42

Lodičky

fda 200 Kč
  • 40

Maxi sukně

fda 400 Kč
  • 42, 44
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
649
18.5.20 18:12

Doporucuju appku kaloricke tabulky a vypočítat příjem podle Michal Josef Tóth.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
13365
18.5.20 18:36

Bazální metabolismus máš okolo 1500 kcal, takže aby metabolismus fungoval tak jak má, tak chceš jíst zhruba 1700 kcal a mít pohyb za 1900 kcal tedy 400 kcal aktivního pohybu (1500 spálíš jen tím že se probudíš a nějak funguješ).

Jakmile jíš pod 1500 kcal, tak tvůj organismus nechce pálit tuk navíc, protože se bojí, že ho čeká dlouhodobé hladovění a vzhledem k evoluci to je něco, co nechce připusit.

pokud ovšem jíš dostatečně, jen se víc hýbeš, tak pálí ochotně. K tomu je potřeba taky dobře spát a moc se netrápit věcma, protože stres/úzkost a nevyspání pouští do krve stejné hormony jako to hladovění (nezvisí na tvém pocitu hladu).

Pokud už hubneš nějakou dobu, tak ses holt dostala do fáze kdy to nejde tak snadno a je potřeba změnit jak stravovací návyky (a ponechat to, že potřebuješ sníst okolo 1700 kcal a hýbat se alespoň za 1900 kcal), tak pohybové - stává se, že si „organismus navykne“ a už se nehýbe.

Jinak - hele místo kola zkus 3 krát týdně cvičit nějaké náročnější cvičení - fyzičku budeš mít dobrou. Vyber si třeba tady něco pro začátečníky

https://www.youtube.com/…o1000/videos

A napiš co si dneska jedla a kolik toho bylo, zkusím z toho vymyslet nějakou změnu.

Obecně bys měla sníst mezi 80-100 g bílkovin a tuky a škroby pak k tomu dopočítat - podle toho jestli teď máš víc či míň škrobů bych nastavila tu změnu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
18.5.20 19:19

@Ou děkuji moc, skvělé informace. Snídaně míchaná vajíčka (2ks) plátek chleba, hrst rajčat, svačina jabko (víc jsem nestihla, byla jsem na koni), oběd domácí sekana 1 silný plátek, cca 150 g brambor a okurkový salát s umělým sladidlem, svačina chleba s tunakovou pomazánkou ( tvaroh, tuňák, bylinky) a opět pár rajčat, na večeři losos asi s kuskusem (za sýrova cca 60 g). Mám sestaven 2 roky zpět jídelníček od Michala Josefa Totha, ale už jsem jej dlouho nedodržovala. Byl nastavený takto. Myslíte, že to by bylo vhodné? Vím, že to jsou asi otravné dotazy, ale moc si vážím této pomoci :srdce:

  • Nahlásit
  • Citovat
4274
18.5.20 19:35
@Anonymní píše:
@Ou děkuji moc, skvělé informace. Snídaně míchaná vajíčka (2ks) plátek chleba, hrst rajčat, svačina jabko (víc jsem nestihla, byla jsem na koni), oběd domácí sekana 1 silný plátek, cca 150 g brambor a okurkový salát s umělým sladidlem, svačina chleba s tunakovou pomazánkou ( tvaroh, tuňák, bylinky) a opět pár rajčat, na večeři losos asi s kuskusem (za sýrova cca 60 g). Mám sestaven 2 roky zpět jídelníček od Michala Josefa Totha, ale už jsem jej dlouho nedodržovala. Byl nastavený takto. Myslíte, že to by bylo vhodné? Vím, že to jsou asi otravné dotazy, ale moc si vážím této pomoci :srdce:

Jestli máš jídelníček od Michala, vůbec nic dalšího nezkoumej a jez podle něj. Je nejlepší :palec: :pankac:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
18.5.20 20:15

@Jarka K máš s ním zkušenosti? Zdálo se mi tam hodně bílkovin :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
4274
18.5.20 20:56
@Anonymní píše:
@Jarka K máš s ním zkušenosti? Zdálo se mi tam hodně bílkovin :think:

Měla jsem od něj jídelníček a super to šlo. Ohlasy na jeho jídelníčky jsou hodně dobre, takže nejsem jediná…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama