Kolik odběrů na hematologii?

Anonymní
1.3.16 14:42

Kolik odběrů na hematologii?

Ahoj, měnila jsem lékaře a ten mi vypsal zadanku na vyšetření na hematologii, z důvodu, ze matka měla kdysi trombozu. Jak se na vyšetření připravit, jak dlouho trvá a kolik zkumavek se odebírá? Díky

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

95
1.3.16 14:45

To je individuální… mě brali asi 15 zkumavek

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.3.16 14:47

@Vali90 a podle čeho se to určuje?

• Nahlásit
  • Citovat
95
1.3.16 14:49

Tak budou ti pravděpodobně hledat mutace… takže počítej minimálně s 5, ale spíš víc…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2023
1.3.16 14:57

U mně při trombofilních mutacích 7 zkumavek, ale asi to bude indi-vindy.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3607
1.3.16 14:59

Mě brali 11 zkumavek, záleží kolik testů se dělá, někdy je jedna zkumavka na víc testů.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.3.16 15:05

A jsem schopna sama tak nějak přibližně zjistit kolik těch zkumavek bude? A jsou veliké? Ja mam hrůzu z odběru, takže se na to předem připravuji :think:

• Nahlásit
  • Citovat
60996
1.3.16 17:16
@Vali90 píše:
To je individuální… mě brali asi 15 zkumavek

pochybuju.
do deseti.
obvykle tak 6-8

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.3.16 19:26

@Lama Lama A jsou to ty velké tlusté zkumavky nebo ty tenké?

• Nahlásit
  • Citovat
60996
1.3.16 19:43
@Anonymní píše:
@Lama Lama A jsou to ty velké tlusté zkumavky nebo ty tenké?

jak co. většina malý, cca 3-3,5 ml
na obraz jedna zkumavka cca 3ml, 3-4 kogulace taky 3ml, jedna homocystein 3ml, jedna genetika 3ml, jedna velká 7ml na biochemku.
Víc mi fakt nenapadá, co by se dalo nabrat. :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
700
1.3.16 22:59

Odběr jsem podstupovala včera. Pro 9 testů mi brali 4 zkumavky. Po pobytu v nemocnici mám hrůzu z odběrů, ale dalo se to zvládnout.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
95
1.3.16 23:02