Kolik přispíváte svým dětem vysokoškolákům?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
26.6.22 13:31

Kolik prispivate svym detem vysokoskolakum?

Kolik davate svym dospelym detem, ktere prezencne studuji VS? Vim, ze jine to bude, kdyz bydli doma a kdyz bydli mimo.
U nas - platim mu poplatky v byte (ten je muj) cca 3.500 a k tomu dostava 8k.
Prosim zachovat anonym, kvuli info o financich a sirsi rodine, diky.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
60024
26.6.22 13:35

Kolegyně platila synovi spolubydlení v Brně. To vycházelo 3 tis. + myslím, že měl na jídlo 3 tis.
Ale chodil celou dobu i na brigády. Aby si diskotéky, případnou piatiku a podobný rozmar financoval sám.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
42659
26.6.22 13:38

To mě zajímá. Kluk bude bydlet doma a dojíždět, nějak nevím, kolik mu dát kapesné. Bude to mít jen pro sebe. Říkám si, 4000 měsíčně. S tím, že má vše zaplacené.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
55857
26.6.22 13:46

No, ja jsem zvedava. Bagrista miri na sever. Zatim jsme domluveni tak, ze nam rekne castku a my mu s manzelem budeme posilat kazdy pulku (doted mu tak posilame kapesne). On je hrozne skromny a chce si hned najit job.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19894
26.6.22 13:49
@jkra píše:
To mě zajímá. Kluk bude bydlet doma a dojíždět, nějak nevím, kolik mu dát kapesné. Bude to mít jen pro sebe. Říkám si, 4000 měsíčně. S tím, že má vše zaplacené.

V tomhle pripade bych navysila soucasne kapesne o cenu jizdneho a sup brigadnicit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1596
26.6.22 13:52

8 tisíc plus nájem? 8o 8o Mně máma platila kauci a první nájem a od té doby nic. Brigády a holt je studium taky dost o špagetách s kečupem, ne jenom o kalbách s kámoši…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
42659
26.6.22 13:54
@Eemii píše:
V tomhle pripade bych navysila soucasne kapesne o cenu jizdneho a sup brigadnicit.