Kolik si říct za zpracovaní účetnictví?

Anonymní
8.2.20 17:47

Kolik si říct za zpracovaní účetnictví?

Dobrý den, prosím kolik si říct za zpracovani účetnictví? Jde o fyzickou osobu která pracuje jako OSVČ pro jeden hotel. Mě by předával doklady a já bych dělala vše ostatní, účtování, vypisování pokladních dokladu, psaní pokladní knihy, silniční dan, danove priznani, archivace atd. Je to čtvrtletní plátce daně. Nejraději bych si řekla o 10 000 měsíčně, ale aby to nebylo moc? Myslíte, že 5000 je únosné tedy z pohledu zaměstnavatele. Děkuji

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

2888
8.2.20 17:52
@Anonymní píše:
Dobrý den, prosím kolik si říct za zpracovani účetnictví? Jde o fyzickou osobu která pracuje jako OSVČ pro jeden hotel. Mě by předával doklady a já bych dělala vše ostatní, účtování, vypisování pokladních dokladu, psaní pokladní knihy, silniční dan, danove priznani, archivace atd. Je to čtvrtletní plátce daně. Nejraději bych si řekla o 10 000 měsíčně, ale aby to nebylo moc? Myslíte, že 5000 je únosné tedy z pohledu zaměstnavatele. Děkuji

To je tvůj první klient? Máš s takovou činností zkušenost? Záleží na počtu dokladů a času, který s účtováním strávíš, od toho se odpíchni.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
8.2.20 18:12

@elpiska První klient, do ted jsem pracovala účetní pouze ve firmě, a tam vím kolik bych si za to řekla, ale takhle vůbec nemám přehled. Dokladů není moc, zaúčtovaný to mám hned, spíš to vypisování pokladních lístu atd. trvá nejdéle. Kolik si třeba říci za 1 doklad? Neodpovedela si uplne na otazku, co si myslis na tu cenu co jsem psala.

  • Nahlásit
  • Citovat
297
8.2.20 18:21

Můj manžel je OSVČ a má svojí účetní která mu taky všechno účetnictví vyřídí. Platí jí 2000 měsíčně. Ale je fakt že ona má víc klientů

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
54
8.2.20 18:38

Píšeš, že jde o fyzickou osobu která pracuje jako OSVČ pro jeden hotel, takže asi dokladů bude VELMI, VELMI málo. Zdlouhavým vypisováním pokladních dokladů nevím co myslíš. Jako účetní víš, že ti to klidně vytvoří program sám. Možná ti ujela jedna nula - pravděpodobnější je 1 000 Kč než 10 000 Kč.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2888
8.2.20 18:53
@Anonymní píše:
@elpiska První klient, do ted jsem pracovala účetní pouze ve firmě, a tam vím kolik bych si za to řekla, ale takhle vůbec nemám přehled. Dokladů není moc, zaúčtovaný to mám hned, spíš to vypisování pokladních lístu atd. trvá nejdéle. Kolik si třeba říci za 1 doklad? Neodpovedela si uplne na otazku, co si myslis na tu cenu co jsem psala.
Účetní ceny se obvykle odvíjí podle počtu dokladů, za položku v daňové evidenci cca 15 Kč, za položku v účetnictví 20. Daňové přiznání 1000, 500 za přiznání DPH. Co se týká DPH, tak pokud je minimum dokladů a nic složitého, tak přiznání je otázka 15 min. a jeho cena je tak 100-150 Kč.
Taky bych si tipla cenu 500-1000/měsíc. Je to pár dokladů a bez zaměstnanců. :think:
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
746
8.2.20 22:17

Rekla bych ze s cenou za mesic jsi uplne mimo, taky jsem byla osvc a sve ucetni jsem takove penize nedala ani za rok :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5474
8.2.20 22:35

Myslím, že 5.000 - 10.000 Kč je OK, ale ročně! Já třeba platím účetní v Praze cca 3.500 Kč kvartálně, a to jsou v tom i mzdy, a ještě nedávno to bylo i s odečtem DPH a s daňovou poradkyni k tomu. Ta ale šla do důchodu, takže jsem přešel k jiné, kde je stejná sazba, bohužel již bez DPH.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9.2.20 11:10

@Ivettk Ucetni program mozna, ale pokud se to dela rucne, tak to zabere casu dost. Prijde mi 1000 hodne malo. Ve firme kdyz delate bud jen faktury, nebo jen mzdy se plat pohybuje min. 30000, jasne ze takhle jako samostatna ucetni si musim rict min, ale 1000 je opravdu malo. A dokladu neni velmi velmi malo, je jich kazdy mesic jinak ale rozmezi tak 60-100.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5474
9.2.20 12:02
@NatalkaKuba píše:
A dokladu neni velmi velmi malo, je jich kazdy mesic jinak ale rozmezi tak 60-100.

60-100 jenom vydaných nebo všechno spolu?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
54
9.2.20 21:46
@NatalkaKuba
@NatalkaKuba píše:
@Ivettk Ucetni program mozna, ale pokud se to dela rucne, tak to zabere casu dost. Prijde mi 1000 hodne malo. Ve firme kdyz delate bud jen faktury, nebo jen mzdy se plat pohybuje min. 30000, jasne ze takhle jako samostatna ucetni si musim rict min, ale 1000 je opravdu malo. A dokladu neni velmi velmi malo, je jich kazdy mesic jinak ale rozmezi tak 60-100.

Pak by se pan majitel měl zamyslet, komu účetnictví svěřit. Jestli někomu kdo to bude patlat v excelu a procvičovat si pravopis nebo někomu kdo zvládne jednodušeji a mnohem rychleji. 100 dokladů zaúčtuješ za jeden den (8 hodin)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10.2.20 07:56

@Ivettk Nevim co melete o pravopisu. Samozrejme, ze v programu, s kterym mimochodem umim pracovat bez problemu, je to rychlejší a podle mého i přehlednější. Je to jeho přání, ať to dělám “ručně” a ja s tim nemam problem. Clovek se tady zeptá a hned se na něj útočí. Radu jste nedali žádnou, a i tak jsem přesvědčená, ze 1000 je malo, to by se ucetni pomalu neuživili.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6047
10.2.20 13:00

A to budeš dělat na živnost? Je rozdíl, jestli máš živnost jako hlavní (pak samozřejmě víc penez), pokud máš účto jako vedlejší činnost, pak míň. Taky záleží na tom, jak jak složité doklady jsou. Pokud co doklad, to jeden řádek v deníku, pak je to jednodušší než pokud bude s rozúčtovávat třeba jeden doklad na 50 položek. Pokud budeš vše dělat ručně, bude to náročnější co se týká kontrol na čas. Ale takto jak to píšeš, já bych si účtovala 1000 + 1000 za tu ruční práci. A případně to po 3 měsících přehodnotila.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5474
10.2.20 17:32
@NatalkaKuba píše:
Radu jste nedali žádnou, a i tak jsem přesvědčená, ze 1000 je malo, to by se ucetni pomalu neuživili.

Je to otázka poptávky a nabídky. Pokud Ti někdo zaplatí 5-10 tisíc měsíčně, tak bys byla blbá to dělat za 1.000 Kč, ovšem musíš počítat i s variantou, že si dotyčný najde někoho levnějšího. Mně také kdysi bývalá účetní dost výrazně zvedla platby a za pár týdnů jsem už měl novou účetní. Ve stejném baráku jak kancelář (bývalá byla v jiném městě), levnější a navíc daňovou poradkyni. :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
54
10.2.20 17:46

Z toho co jsi ale psala - jedná se o osvč která pracuje pouze pro jeden hotel (jeden zákazník), je kvartálním plátcem dph a jako osvč nejspíše vede jen daňovou evidenci. O zaměstnancích se nezmiňuješ. Dokladu je 60-100 měsíčně. Radu jsem dala - psala jsem, že tento počet dokladů zvládneš za jeden den. Ale pokud se vzájemně dohodnete na 5 000 - 10 000 Kč, tak je to samozřejmě v pořádku.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama