Kolik si říct za zpracovaní účetnictví?

Anonymní
8.2.20 17:47

Kolik si říct za zpracovaní účetnictví?

Dobrý den, prosím kolik si říct za zpracovani účetnictví? Jde o fyzickou osobu která pracuje jako OSVČ pro jeden hotel. Mě by předával doklady a já bych dělala vše ostatní, účtování, vypisování pokladních dokladu, psaní pokladní knihy, silniční dan, danove priznani, archivace atd. Je to čtvrtletní plátce daně. Nejraději bych si řekla o 10 000 měsíčně, ale aby to nebylo moc? Myslíte, že 5000 je únosné tedy z pohledu zaměstnavatele. Děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

2888
8.2.20 17:52
@Anonymní píše:
Dobrý den, prosím kolik si říct za zpracovani účetnictví? Jde o fyzickou osobu která pracuje jako OSVČ pro jeden hotel. Mě by předával doklady a já bych dělala vše ostatní, účtování, vypisování pokladních dokladu, psaní pokladní knihy, silniční dan, danove priznani, archivace atd. Je to čtvrtletní plátce daně. Nejraději bych si řekla o 10 000 měsíčně, ale aby to nebylo moc? Myslíte, že 5000 je únosné tedy z pohledu zaměstnavatele. Děkuji

To je tvůj první klient? Máš s takovou činností zkušenost? Záleží na počtu dokladů a času, který s účtováním strávíš, od toho se odpíchni.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
8.2.20 18:12

@elpiska První klient, do ted jsem pracovala účetní pouze ve firmě, a tam vím kolik bych si za to řekla, ale takhle vůbec nemám přehled. Dokladů není moc, zaúčtovaný to mám hned, spíš to vypisování pokladních lístu atd. trvá nejdéle. Kolik si třeba říci za 1 doklad? Neodpovedela si uplne na otazku, co si myslis na tu cenu co jsem psala.

• Nahlásit
  • Citovat
297
8.2.20 18:21

Můj manžel je OSVČ a má svojí účetní která mu taky všechno účetnictví vyřídí. Platí jí 2000 měsíčně. Ale je fakt že ona má víc klientů

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
54
8.2.20 18:38