Kombinované studium MU (obchodně právní studia)

26.12.19 07:09

Kombinované studium MU (obchodnepravni studia)

Zdravím, zeptam se, zkušenosti s kombinovaným studiem MU, uděláme obchodnepravni studia? Hlavně po tom, co se tam dostanu, jak je studium náročné, kolik času jste mu věnovali, jestli se dá zvládat s dítětem,…? :) Predem moc dekuju za odpověď a přeji hezky den :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7992
26.12.19 07:42

MU má celkem náročný komb. studia. Pokud máte někoho, kdo vám dítě bude hlídat, když budete ve škole nebo na zkouškách nebo při učení, tak to v pohodě půjde.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
26.12.19 14:28

Pravé studuji dálkové první semestr MU, jinou fakultu. Necekala jsem, ze to bude lehké. Ale upřímně jsem ani nečekala, ze to bude takový mazec. Nutnost 100% účasti na přednáškách, úkoly na doma, eseje, prezentace…Jako je toho fakt dost.Mam zároveň dítě v první třídě, práci a věci do školy dělám po nocích. Prave jsem si sedla k jednomu předmětu, ze kterého mám za týden zkoušku a vůbec netuším, jak se toto naučím. Ale zároveň, když v té škole jsem, tak mě to kupodivu baví, celkem se tam i těším. Takze držím pěsti a směle do toho :kytka:

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
26.12.19 20:34

Jsem v patem semestru OPS MUNI - dostat se tam je brnkacka (tusim percentil 50a vys?), zacinalo nas asi 40, ted je nas neco pres dvacet. Prednasky jsou v patek (ne uplne kazdy, ale casto), povinne nejsou, spoustu lidi tedy chodi jen na zkousky… Na fb jsou zalozene ruzne skupiny, kde si studenti sdili vypracovane materialy ke zkouskam (zkracena skripta a ucebnice - nutny zaklad pro zkousku…). Bala jsem se, ze studium bude horsi, ale venuju se tomu okrajove i v praci a je to ma druha vysoka skola… Zkus to a uvidis - nezapomen, ze clovek v zivote lituje en veci, ktere neudelal ;)

• Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat